Civilization VI – en närmare titt på den nya grafiska stilen

Robot
Civilization VI – en närmare titt på den nya grafiska stilen
Ambassadör
Xbox
Civilization VI – en närmare titt på den nya grafiska stilen

Skitfult.


signatur

Jump in.

Medlem
Medlem

Ser fantastiskt ut, och bevisar bara att konsekvent, genomtänkt och kreativ art design trumfar polygonantal och mega-texturer alla gånger.

Medlem

Det ser riktigt bra ut. Och är tillgängligt för personer med nedsatt synförmåga i olika former, jmf med Civ V.

Medlem
Skrivet av Erenthal:

Ser fantastiskt ut, och bevisar bara att konsekvent, genomtänkt och kreativ art design trumfar polygonantal och mega-texturer alla gånger.

Oavsett vad man tycker om den så är den motsatsen till kreativ, de följer ju bara 'disneyströmmen' som nog är den klart populäraste grafiska stilen i spel sedan några år tillbaka.

Personligen är jag väldigt trött på den men jag gillar karteffekten.

Medlem

Den grafiska delen i CIV har väl aldrig varit i fokus, jag säger varken bu eller bä åt detta utan är mer intresserad över gameplayet.

Medlem

Tycker det ser bra ut, kul att dom försöker göra spelet mer levande.

Medlem

Hade hoppats på lite mer verklig grafik denna gången, nåja får ge det en chans.

Medlem

Jag tycker det ser riktigt härligt ut. Rejäl uppgradering över 5an, men liknande stil? Perfekt.

Medlem

Bara spelet blir kul så kan jag för egen del spela utan animationer. Brukar ändå bli att jag stänger av dom efter en kvart.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Grafiken lockar mig inte, lite för facebok/sims liknande. Dock så verkar de nya gameplay elementen vara intressanta så jag kommer nog testa spelet i alla fall. Hoppas verkligen att det håller måttet.

Om inte annat kommer det säkert finnas mods som gör grafiken lite mer som tidigare Civs

Medlem

Det har börjat bli lite tjatigt med denna typ av grafik även om jag tycker det är rätt vackert.
Sålänge spelet är bra så får de göra hur de vill


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar