Vad gör ni när ni blir riktigt helvetiskt arga?

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Pliskin (Amöban):

Jag drar min bajonett och slaktar pringlesburken som står brevid datorn.

Våldsammaste liknelsen för "jag onanerar till internetporr" jag hört. Hittills.

Så kan man ju också tolka det

Fast min "bajonett" i detta fallet är i själva verket en sån här:


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem

Själv går jag och sätter mig vid mitt WII och ragar sönder på Super smash bros, eller så går man till sina trummor och ragar på dem medans man tänker på någon speciellt irriterande person(som Fille_h) =D


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Själv går jag och sätter mig vid mitt WII och ragar sönder på Super smash bros, eller så går man till sina trummor och ragar på dem medans man tänker på någon speciellt irriterande person(som Fille_h) =D

Det kommer från rätt person va;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Jag kan helt ärligt inte minnas att jag nånsin blivit så arg. Jag kan bli irriterad och sur men jag har svårt att bli så där ärke-förbannad som en del blir.


signatur
Medlem

Brukar slå i bordet när jag går enrage på spel. Köksbordet var dock hårdare. Har ont än:(


signatur
Medlem

Mitt problem är att jag inte kan bli arg. Seriöst jag har aldrig blivit riktigt förbannad eller ilsken.

Visst man kanske blir lite trött och jag släpper några pustar men det brukar rinna av mig inom 5 minuter sen är jag på samma humör som innan.


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem
Skrivet av PiLp:

Mitt problem är att jag inte kan bli arg. Seriöst jag har aldrig blivit riktigt förbannad eller ilsken.

Visst man kanske blir lite trött och jag släpper några pustar men det brukar rinna av mig inom 5 minuter sen är jag på samma humör som innan.

Fan vad skönt eller har du saknat att vara riktigt jävla arg nån gång?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Jag brukar bita i någonting. I kläder, kuddar, allt möjligt.

Medlem

Blir oftast sur i något konsollspel då jag inte klarar av en viss del trots satt jag nöter och nöter. Då blir det en knytnäve i soffan av att man blir så satans sur. Senast var i Dantes Inferno, satan vad man dog på vissa partier av idiotiska grejer.


signatur

Videomupp

Medlem

viftar med musen i några sekunder som om jag skulle banka den i bordet o ger ifrån mig ett random svär ord eller 2
Sist var igår när en polare fragga mig 3 gånger i rad i COD MW 2.
Fast det blev bättre när jag lyckades ändra taktik från smyg smyg till spring-stå still-skjut upprepa.
Cod känns ibland riktigt nära Quake ibland eller half-life med hur lätt det ibland är att träffa, speciellt i private match med en polare som bor i samma område istället för o köra p2p lagg public.

Medlem

På den gamla goda tiden bröt jag sönder amiga-disketterna.
Nu kastar jag bara sten på polisen...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Lusen:

Jag brukar bita i någonting. I kläder, kuddar, allt möjligt.

Det var en intressant idé, återkommer med resultat..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Slår frun, slänger ner barnen i källaren och skriker på grannen.

Fast det är ju bättre med humöret nu än det var förr som tur är.


signatur

Min avatar är en protest mot de alldeles sinnesförvirrade reglerna för avatarstorlek.

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Lusen:

Jag brukar bita i någonting. I kläder, kuddar, allt möjligt.

Det var en intressant idé, återkommer med resultat..

Undvik stenar, järnrör och dylikt för allt i världen bara...


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

jag har tidigare alltid hållit ilskan inombords tills jag vetat hur jag ska hantera känslorna, i de flesta fall så har jag bara glömt vad jag var arg på så det är egentligen inte vidare bra sätt eftersom det lämnar kvar en känsla av ouppklarad sak vilket kan vara förödande i tex en relation då saker har en tendens att dyka upp igen. Så jag jobbar på att kommunicera ut mina känslor bättre och även i några fall höja mig över situationen för att finna perspektiv i ett försök att förstå vad jag reagerar på.
Dock har jag inte varit arg på väldigt länge så vet inte hur det skulle funka idag.


signatur

thank you, come again

Jag ringer och beställer pizza och äter inte upp den sen när jag har fått hem den!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Greger:

Jag brukar skriva lappar till tvättstugan när jag är riktigt arg, inte med mitt riktiga namn dock utan från folk som bor i lägenheten.

Haha ...oooooo Evil
:evil:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag blir, som det flesta här verka det som, mest förbannad när jag lirar spel.

För några år sedan då jag lirade CS så gav jag alltid min fetskärm en lavett. Detta gjorde att högra sidan på skärmen började flimrar. Nu när man blivit äldre så har jag blivit mycket lugnare men om studen kommer då vredet stiger i en har jag kommit på den ultimata lösningen.
Ta i för kung och fosterland och ge dig själv en örfil. jag lovar att du kommer lugna ner dig per omgående. Som tur är händer detta mig kanske 1gång/halvår nu för tiden så min kind är inte blodsprängd varje dag

Medlem

TobbeW Skrev:
Jag börjar gråta och fundera över meningen med livet!

HAHA fy fan, den meningen gjorde min kväll=)

Jag svär väll mest, går ut och tar en cigg, eller går in på FZ och läser sånna här trådar, då blir man alltid glad:D


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Jag bryter av ps2 skivor som ligger på golvet och har skräpat sedan -05

Medlem

Körde handen genom en gipsvägg under hockeyslutspelet förra året... argaste hittills...
Annars brukar svärord och allmäna vrål vara det vanligaste när det händer...
Tex vid Minigolf spelande... (detta djävulens påfund!)

Medlem

Jag sitter stilla och väntar på att nån ska tycka synd om mig, men det funkar inte.

Nästa gång prövar jag "Hammer Smashed Face" med Cannibal Corpse.


signatur

Övning ger träning.

Medlem

Jag går på rampage och biter i saker som Lusen skrev. Dock har jag en gång kastat musen allt vad jag har på datorskärmen, som gick sönder ....>_<


signatur

Phoenix bird

Medlem

Blir aldrig riktigt arg. Förstöra saker när man blir arg förstår jag inte alls, det förvärrar ju bara saken?

Medlem

Man har ju lite olika typer av ilska. Typ bråkar jag med min sambo så äre närmsta pryl som åker i väggen. Tex i sommras hade jag sönder min 2v gamla telefon.

När jag spelar så svär jag bara och panik trycker på escape eller ctrl alt del

Är jag ute och är full så är det antingen personen/vakten/polisen som retar upp en och det leder bara till tråkigheter.

Men det fina är sen jag började med mma för 2år sen så blir jag inte så arg längre utan man brukar kunna släppa ut detta på träningarna så är man en ilsken person så rekommenderar jag någon typ av kampsport då det håller ilskan i schack.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Tar en snus och lyssnar på Slipknot, funkar alltid.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

När något spel (främst Skate 2) frustrerar mig rejält så är jag ganska lugn... tills jag har försökt med samma utmaning 10 gånger. Då så kan det hända att man bankar handen i bordet eller soffan. Sedan så kan väl en och annan svordom finna sin väg ut ur min mun.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av quesus:

Jag blir, som det flesta här verka det som, mest förbannad när jag lirar spel.

För några år sedan då jag lirade CS så gav jag alltid min fetskärm en lavett. Detta gjorde att högra sidan på skärmen började flimrar. Nu när man blivit äldre så har jag blivit mycket lugnare men om studen kommer då vredet stiger i en har jag kommit på den ultimata lösningen.
Ta i för kung och fosterland och ge dig själv en örfil. jag lovar att du kommer lugna ner dig per omgående. Som tur är händer detta mig kanske 1gång/halvår nu för tiden så min kind är inte blodsprängd varje dag

Jag är vanligtvis lugn och sävlig men frustrerande spel kan få mig tokförbannad. Att då ge sig själv en rejäl bitch slap brukar göra susen. Fast är man riktigt uppe i varv kan det behövas 4-5 smällar innan man lugnar ner sig.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Pliskin (Amöban):

Jag drar min bajonett och slaktar pringlesburken som står brevid datorn.

Våldsammaste liknelsen för "jag onanerar till internetporr" jag hört. Hittills.

hah!

När jag är riktigt arg över något så försöker jag lugna mig med en cigg eller två, ett snabbt samtal till någon nära vän, och sen lite själavård genom bra musik..

Inaktiv

Brukar slå i min vänstra handflata

123
Skriv svar