Testa din dator inför Final Fantasy XIV

Robot
Medlem
Testa din dator inför Final Fantasy XIV

häftig film.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

MFZ
Medlem

ser ju lovande ut iaf.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

2013 poäng fick du/ni med eran test dator? ska se ifall man kan slå det
Under tiden, finns det ngn som snälla kan berätta vart man ansöker sig som beta testare?? Aldrig varit intresserad af FF serien men nu när jag söker ngt schyst MMORPG att börja spela tänkte jag ge spelet en chans


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

2013 poäng fick du/ni med eran test dator? ska se ifall man kan slå det
Under tiden, finns det ngn som snälla kan berätta vart man ansöker sig som beta testare?? Aldrig varit intresserad af FF serien men nu när jag söker ngt schyst MMORPG att börja spela tänkte jag ge spelet en chans

Haha, inte riktigt. Det är min egna dator, och jag körde Fraps begränsat till 30 FPS. Så det blev en braaaaaaaaaa mycket sämre version av vad jag fick när jag körde lite mer seriöst. Kan säkert pressa lite mer om jag inte leker med dubbla skärmar och annat godis.

Och, jag länkar till betaansökningsnyheten i min nyhet. Bara att klicka som aldrig förr!

Har en i5:a, 4gb ram och 5870:a om du undrade


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Perfekt... Nu vill jag ha spelet ännu mer än förut.

Medlem

Heh, fick en riktigt urusel poäng, kommer garanterat behöva ett nytt grafikkort för att kunna ha kul med detta spelet.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Annanaz:

2013 poäng fick du/ni med eran test dator? ska se ifall man kan slå det
Under tiden, finns det ngn som snälla kan berätta vart man ansöker sig som beta testare?? Aldrig varit intresserad af FF serien men nu när jag söker ngt schyst MMORPG att börja spela tänkte jag ge spelet en chans

Haha, inte riktigt. Det är min egna dator, och jag körde Fraps begränsat till 30 FPS. Så det blev en braaaaaaaaaa av vad jag fick när jag körde lite mer seriöst. Kan säkert pressa lite mer om jag inte leker med dubbla skärmar och annat godis.

Och, jag länkar till betaansökningsnyheten i min nyhet. Bara att klicka som aldrig förr!

Har en i5:a, 4gb ram och 5870:a om du undrade

ah ok då kanske man inte har ngn chans då anmält mig till betan nu Tackar


signatur

Rwa?

Medlem

landade på 4578 så helt ok antar jag


signatur

Rwa?

Medlem

5053 så det funkar fint^^

FM-guru
F.d. Sisyr

Blir intressant att se vad jag får. Datorn var en monsterrigg när jag köpte ihop den, men det var två år sedan nu....

Medlem

Ja får ett felmess att ja saknar en fil, verkar vara något med direkt X...men ja kör windows 7 med senaste DX så nån som vet va som kan vara fel då?

Medlem

programmet startar om min dator .. är det bra?

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

programmet startar om min dator .. är det bra?

Tveksamt..


signatur
Medlem
Skrivet av roggan81:

Ja får ett felmess att ja saknar en fil, verkar vara något med direkt X...men ja kör windows 7 med senaste DX så nån som vet va som kan vara fel då?

Ladda hem senaste DirectX här: http://www.microsoft.com/downloads/en/resultsForCategory.aspx...

June 2010 versionen.

Medlem

Snyggt att man inte verkar kunna välja mellan en annan upplösning än 1280x720 och 1920x1080 -.-' Jag har en skärm på 1680x1050

Fick 2827 med upplösningen 1280x720


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Jag har en betanyckel och är inbjuden till testerna men kan tyvärr inte spela.. Dtorn klarar inte av det... Störigt värre

Inaktiv
Skrivet av DivineDream:

Jag har en betanyckel och är inbjuden till testerna men kan tyvärr inte spela.. Dtorn klarar inte av det... Störigt värre

Ge nyckeln till nån av oss? *himlar med ögonen*

Medlem

Inte så många som jag trodde som har börjat skryta om sina poäng än.

Blev sugen, men känns inte riktigt som min typ av spel längre.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Seriöst, kattflickor? Ibland kan man inte göra annat än att hata Japansk kultur. Förstör ju hela jävla spelet när man ser dom.

Medlem

You don't have permission to access /filer/ on this server.

zsm
Medlem
Skrivet av HataMoto_:

programmet startar om min dator .. är det bra?

Händer likadant för mig

Medlem

Win 7 ultimate 32 bitar build 7100
AMD athlon 64 X2 Duel core proccesor tk-57 (2cpu) 1.9GHz
Nvidia geforce 8400M GS

Score:263
MS:109056

Jag tror att datan klarar det

Medlem

själv hade jag 3567...tanner, annanas och jojjez...vad har ni för rigg? själv sitter jag på i7 2,8ghz, 2 stycken hd5850 black edition, 4 gig ram och ett intel x25-2 160gb.

Medlem

Hmmm för mig så slutar den fungera direkt när jag startar det.. Bättre än att datorn startar om men ändå lite konstigt.
Jag ska testa installera directX igen och hoppas problemet ligger där =o

Kör W7 x64, senaste spelen jag kört är MW2 och BC2. Även directx från deras skivor installerade jag. Antar det inte händer något farligt om jag installerar dx igen =o

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Hmmm för mig så slutar den fungera direkt när jag startar det.. Bättre än att datorn startar om men ändå lite konstigt.
Jag ska testa installera directX igen och hoppas problemet ligger där =o

Kör W7 x64, senaste spelen jag kört är MW2 och BC2. Även directx från deras skivor installerade jag. Antar det inte händer något farligt om jag installerar dx igen =o

får samma skit jag också.. w7 x64

Medlem

Samma. w7 x64.

Medlem

low 6304
high 4010

de funkar nog

Medlem

high 5086, har i5 4gig ram och en 5870 som driver runt


signatur

I got an offer you cant refuse!

12
Skriv svar