Inaktiv
Feedback

Tjena!

Sysslar mycket med grafik och så och för ett tag sen hände det tragiska, min HDD slog sitt sista slag.

All min grafik var borta.

Efter en djup depression har jag nu satt mig på hästen igen.

Jag har nu gjort en hemsida (min första) och lagt upp mina bilder där, för att kunna känna mig lite tryggare om nätterna.

Ritade några bilder snabbt för att få perspektiv på sidan.

Hade varit schysst om man hade kunnat få lite feedback om sidan, förbättringar och sånt.
Även negativ feedback funkar!

[http://valiant.exofire.net]

Medlem

Jag tycker det ser riktigt snyggt ut, dom enda negativa sakerna jag kan komma på är följande ;

Det är lite irriterande att bilderna öppnas upp i ett nytt fönster, nu vet jag förvisso inte hur svårt det är att göra, men att bilderna öppnas upp i ett fönster skulle i min mening vara bättre.

E-mailgrejen ser lite fel ut med tanke på hur grafisk sidan är, det ser ut som om det är något från en sida från internets begynnelse.

Annars så är det fantastiskt stilrent.

Kom på en sak nu ; 1-6 kanske ska ändras så att det är beroende på hur många bilder du lagt upp?
T.ex om du har lagt upp fem bilder så kan du trycka till höger, men det finns bara två alternativ att klicka på, istället för tre (där ett alternativ inte går att klicka på).


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Tack så mycket.

Att bilderna öppnas i nytt fönster beror på att jag har aldrig byggt en hemsida förut, ännu mindre i flash, men jag håller på

"1-6" var egentligen bara för att se att allt gick som det skulle.
Fick idén i lördags om att bygga en hemsida, så det komer snart upp en massa fler bilder och då behöver jag inte oroa mig för numrering.

Medlem

Okej, för att vara din första hemsida är den riktigt snyggt gjord (och den hade varit det även om du hade gjort några i dina dagar)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Macroscopic:

min HDD slog sitt sista slag.

All min grafik var borta.

Ack! Beklagar verkligen sorgen. Fan va lessen jag skulle bli. Jag har gått på liknande nitlotter förut så nu har jag femtielva kopior på allt viktigt. Synd bara att man *alltid* ska lära sig den hårda vägen.


signatur
Medlem

Ska bli spännande att se vilka bilder du lägger upp sen! Vad brukar du skapa för bilder?:)

Inaktiv

Jag brukar göra det som känns roligt för tillfället. Ibland så blir det bara bakgrunder och ibland känner jag för att skapa nya karaktärer och ibland så blir det en mix av allt.

Hittade nyss några gammla bilder på nätet, dock ingen bra upplösning.

Nya bilder kommer att läggas upp så fort jag byggt om sidan lite. Borde inte ta längre än en dag eller två.

Tänkte bygga om så att man får upp bilderna i en lighbox med JQuery, förhoppningsvis blir det inte för svårt.

Inaktiv

Klar med sidan nu..

Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det får duga. Den är ju bara till som förhands titt på bilderna i lagret ändå.

Tack för feedbacken.

Medlem

I like what I see! Fortsätt så:)
Bra skit!

1
Skriv svar