Pokémon Go släppt i Sverige

Robot
Medlem
Pokémon Go släppt i Sverige

Slängde precis in denna låten på telefonen och tänkte ge mig ut på en dagsutflykt med cykeln och Pokémon GO nu. Jag känner mig som barnet igen.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Tror servrarna är lite överbelastsde/har kraschat ;p


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Och antalet mobiltelefonrelaterade (långt ord!) olyckor med fotgängare, bilister och cyklister inblandade ökade lavinartat...

Medlem

Fångade min första när jag satt på muggen


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Äntligen! =D

Medlem

Var nära att cykla på en pajas som gick mitt ut i gatan på jakt efter någon pryl som påstods bo mitt i rondellen. Folk är galna.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Innan det har släppts i Sverige funkat rätt så bra, nu är det fullständigt stopp, kan inte äns komma in i spelet

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Fångade min första när jag satt på muggen

Var det en Muck eller en Grimer?

Medlem

Funkar inte för mig just nu, server problem står det

Skribent

Överjävliga problem just nu. Jag som tog på mig gå-långt-skorna.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

prövade spelet medans jag var ute med hunden och jag kände bara hur pass drygt spelet kommer vara. håller mig till gamla gameboy pokémon istället


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem

Ska man avinstallera det om man hade det sen Innan med APKpure, och installera det med playbutiken? eller spelar det ingen roll? har ingen lust att börja om igen

Medlem
Skrivet av Shuriko:

Ska man avinstallera det om man hade det sen Innan med APKpure, och installera det med playbutiken? eller spelar det ingen roll? har ingen lust att börja om igen

Din progress sparas på ditt konto, så du behöver inte vara rädd att något försvinner. Avinstallerade själv som vanligt och installerade igen genom playbutiken. T.o.m inställningarna var sparade.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Bara o vänta några dagar så ska det väl fungera hyffsat igen.

Medlem
Skrivet av Sergey:
Skrivet av Shuriko:

Ska man avinstallera det om man hade det sen Innan med APKpure, och installera det med playbutiken? eller spelar det ingen roll? har ingen lust att börja om igen

Din progress sparas på ditt konto, så du behöver inte vara rädd att något försvinner. Avinstallerade själv som vanligt och installerade igen genom playbutiken. T.o.m inställningarna var sparade.

Tack för snabbt svar

Medlem

Fångade min första Pokemon i vardagsrummet, en Bulbasaur, nu vill dom att jag går till en Pokestop 100m bort... tror dom man är elitidrottare?!


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem
Skrivet av johnssonhill:
Skrivet av Priapsi:

Fångade min första när jag satt på muggen

Var det en Muck eller en Grimer?

Jag kan absolut ingenting om Pokémon, så det där gick rakt förbi och långt över mitt huvud.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Trodde dom skulle fixa en hel del nya servrar också, spelet fungerade knappt när det var ute i 3 länder och nu när dom lagt till 26 länder till så är det ju helt ospelbart...

Medlem

Nu kan man släppa nyheten "Pokemon go nere i Sverige"


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Det har precis släpps i 26 nya länder och _ALLA_ ska testa, ändå är folk förvånade över att servrarna är överbelastade?! Kom igen...


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem
Medlem

laggar ihjäl när man ska fånga, fick ett monster på cp365 men bollen frös och inget händer? kul...

Medlem

Vore ju kul om det kunde fungera också Hade ju planerat värsta eftermiddagen här ju med pitstop för laddning av telefon och middag ute på stan.


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Kommer inte in nu, blev kaos efter att alla fick reda på det.. Så får väl vänta i 1 år innan man kan spela nu....

KoP
Medlem

Pokemon hysteri. Mass hysteri. Same same.

Medlem

Fan kan ni sticka från servarna så man får testa det då!!!!!

Medlem
Skrivet av Quid:

Fångade min första Pokemon i vardagsrummet, en Bulbasaur, nu vill dom att jag går till en Pokestop 100m bort... tror dom man är elitidrottare?!

Om man går ifrån de första så kommer pikachu efter typ 5-10min

Medlem
123
Skriv svar