När man skriver snabbsvar men råkar klicka på Svara knappen.

Medlem
När man skriver snabbsvar men råkar klicka på Svara knappen.

Bara jag som lyckas med den bedriften hela tiden på det hära forumet?
Skitofta när jag skriver i snabbsvars rutan så lyckas jag glömma. att man ska klicka på "Snabbsvars" knappen istället för att klicka på "Svara"
Sjukt störigt är det för att då försvinner allt man har skrivit och man maste börja om.
Och man kan inte ens backa tillbaka för att få tillbaka det man skrev.
Efter det blir man så less, att man inte orkar försöka skriva om skiten igen.

Jag vet knappast ett stort problem. Men blivit lite utav en vana för mig att klicka fel. per Automatik så klickar man på "Skicka" vilket gör det surt...

Säger som Sverker. "Ska det vara så? Va? Va?"

Bara jag som stör mig på det hära?

Medlem

Har gjort det ett par gånger i början men man lär sig

Medlem

Jag brukar skriva längre inlägg i ett word-dokument först, på det sättet kan man trycka på f5 sen när man ska posta det för att se om svar har kommit på det man skrev och kan med enkelhet radera det man skrev då utan rädsla för att någonting ska gå snett.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

ich bin ein übermensch


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Iaf Firefox och chrome har väl någon minnesfunktion så att man kan klicka "bakåt" och texten är kvar i textrutan?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Greger:

Jag brukar skriva längre inlägg i ett word-dokument först, på det sättet kan man trycka på f5 sen när man ska posta det för att se om svar har kommit på det man skrev och kan med enkelhet radera det man skrev då utan rädsla för att någonting ska gå snett.

H4xX!!


signatur
Medlem
Skrivet av bjosarn:

Iaf Firefox och chrome har väl någon minnesfunktion så att man kan klicka "bakåt" och texten är kvar i textrutan?

Tycks vara så, texten i snabbsvarsrutan finns kvar för mig i Firefox i alla fall.

Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av bjosarn:

Iaf Firefox och chrome har väl någon minnesfunktion så att man kan klicka "bakåt" och texten är kvar i textrutan?

Tycks vara så, texten i snabbsvarsrutan finns kvar för mig i Firefox i alla fall.

Så är det i Opera också.

Skrivet av Greger:

Jag brukar skriva längre inlägg i ett word-dokument först, på det sättet kan man trycka på f5 sen när man ska posta det för att se om svar har kommit på det man skrev och kan med enkelhet radera det man skrev då utan rädsla för att någonting ska gå snett.

R'ly? Jag brukar bara kopiera det jag skrivit.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Jupp, chrome har även den funktionen att spara texten, provade det nu för säkerhets skull och det funka prima

Medlem

q0rra: Opera bryr sig väl ingen om?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jofaen, opera är underbart :.]

Förövrigt har det aldrig hänt mig. Fast sådana saker brukar hända mig men inte här

Inaktiv

Har gjort det med, men Chrome kommer ihåg texten


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

atm så är hälften av FZ übermenschen!


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Avstängd

Har väl råkat göra det någon gång, men det är aldrig något problem. Jag använder Firefox så texten finns alltid kvar.

Om det rör sig om långa inlägg brukar jag ofta spara texten i Anteckningar och sedan bara stänga rutan. När jag tar upp webbläsaren nästa gång finns texten kvar. Enkelt. ^^

1
Skriv svar