EA ger oss en smygtitt på nästa Battlefront-expansion

Robot
EA ger oss en smygtitt på nästa Battlefront-expansion
Medlem
EA ger oss en smygtitt på nästa Battlefront-expansion

Rymdstrider?
Trist styrning o flygfordon iaf...

Medlem
Skrivet av DAoG:

Rymdstrider?
Trist styrning o flygfordon iaf...

Hur vet du det?

Spelar egentligen ingen roll. Jag spelar inte det här...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Rymdstrider?
Trist styrning o flygfordon iaf...

Vad mer ser du i spåkulan?

Avstängd
Skrivet av DAoG:

Rymdstrider?
Trist styrning o flygfordon iaf...

Var glad att detta infördes.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Rymdstrider?
Trist styrning o flygfordon iaf...

Och det kunde du se i en kort trailer som inte ens var riktigt gameplay? Nåja finns människor till allt.

Själv är jag inget fan av spelet, men bara under betan innan spelet släpptes så var styrningen riktigt bra på tiefighter och xwingen.

Men du har ju förmodligen inte ens testat spelet så du bara gnäller utan någon som helst orsak egentligen.


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Samma explosion till varje lite strid (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Haters gonna hate. Ser spännande ut tycker jag.

Medlem

Hade gärna spelat detta om det inte hade kostar 1200kr

Inaktiv
Skrivet av DAoG:

Rymdstrider?
Trist styrning o flygfordon iaf...

Håller med, ser helt stelt och boring ut.

Medlem

Varje gång jag ser dessa nya trailers för BF blir jag sugen på att köpa alla DLCs men jag vet inte. Vill inte sitta där själv och spela. För övrigt älskar jag spelet (har alltså bara original, inga DLCs)


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Synd bara att PC-versionen är nästintill öde.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av snubben:

Hade gärna spelat detta om det inte hade kostar 1200kr

Hade gärna spelat det, om det bara fanns en single player kampanj...

Medlem

Nej tack, detta skulle varit med i spelet från början såklart, inte som nån jävla dlc.
Fy fan för EA, ett av dom sämsta företag inom spelindustrin

Medlem

Kommer bli Awesome!
Bespin va guld!

Medlem
Citat:

We want players to stay in the same [environment] – we don’t want players to fly off and do something over *here.* It’s about the Battlefront experience, so we want to keep you in-atmosphere and fighting with the infantry.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Synd bara att PC-versionen är nästintill öde.

Jag har aldrig några problem att hitta games på PC.. så..

Medlem

Wow, rymdstrider så här snabbt efter lanseringen. Tack EA.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av snubben:

Hade gärna spelat detta om det inte hade kostar 1200kr

kostar drygt 600kr med seasonpass nu dock

Medlem

Lägger inte en spänn mer än vad jag redan betalat för originalspelet.

Medlem

Och folk klagade på för lite content

Medlem

Just det, folk spelar ju faktiskt denna parantes i SW-spelen fortfarande. Övergår mitt förstånd dock, underhållningsvärdet var slut väldigt snabbt och det var bättre att gå tillbaka till äldre spel än att spela det i väntan på nästa nya titel som annars är brukligt.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Bs bs tröttnat efter max rank och inget mera cool shit till det och flyga tyvärr ner tack känslan är skit styrningen suger ... samt inga options för fixa styrningen options suger kan inte välja nått sämst fyskäms

Inaktiv
Skrivet av adamtore:
Skrivet av DAoG:

Rymdstrider?
Trist styrning o flygfordon iaf...

Håller med, ser helt stelt och boring ut.

Kan ju dock bero på att skeppen är gjorda i stål och inte tyg.

Medlem
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av DAoG:

Rymdstrider?
Trist styrning o flygfordon iaf...

Och det kunde du se i en kort trailer som inte ens var riktigt gameplay? Nåja finns människor till allt.

Själv är jag inget fan av spelet, men bara under betan innan spelet släpptes så var styrningen riktigt bra på tiefighter och xwingen.

Men du har ju förmodligen inte ens testat spelet så du bara gnäller utan någon som helst orsak egentligen.

Befogat gnäll. Jag har originalspelet men fordonsstyrningen är verkligen kass. Väldigt dålig känsla tyvärr, både med mus+kb och gamepad..

Medlem

signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av DAoG:

Rymdstrider?
Trist styrning o flygfordon iaf...

Och det kunde du se i en kort trailer som inte ens var riktigt gameplay? Nåja finns människor till allt.

Själv är jag inget fan av spelet, men bara under betan innan spelet släpptes så var styrningen riktigt bra på tiefighter och xwingen.

Men du har ju förmodligen inte ens testat spelet så du bara gnäller utan någon som helst orsak egentligen.

Vilket gnäll.
Jo jag påpekar det bara för att det är tråkigt att flyga i Battlefront. Krävs ingen skill och finess.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av EttanLös:
Skrivet av DAoG:

Rymdstrider?
Trist styrning o flygfordon iaf...

Och det kunde du se i en kort trailer som inte ens var riktigt gameplay? Nåja finns människor till allt.

Själv är jag inget fan av spelet, men bara under betan innan spelet släpptes så var styrningen riktigt bra på tiefighter och xwingen.

Men du har ju förmodligen inte ens testat spelet så du bara gnäller utan någon som helst orsak egentligen.

Vilket gnäll.
Jo jag påpekar det bara för att det är tråkigt att flyga i Battlefront. Krävs ingen skill och finess.

Håller med, kör fighter squadron ibland men vet man bara när man ska sänka farten så klarar man sig rätt så bra. Hade önskat ett bättre mode.

Medlem

inte för att jag varken köpte spelet eller vill spela det, men känns som lite för sent ute EA, det där skulle ha varit med från start och gör det så det går sömlöst mellan mark å rymd.

Direkt efter jag skrivit detta så kom jag på mig själv, att gud sådär skulle jag inte sagt för 15 eller så år sedan när jag om jag gillade spel ett företag gjorde så spelade jag det, gillade jag det inte så spelade jag helt enkelt inte, jag gav dom aldrig kritik på samma sätt som jag gör i dagens läge, jag undrar kanske om det är dags för mig/oss som gamers att sluta kräva och helt enkelt låta utvecklare göra spelet det dom vill att det ska vara.

Medlem

Det skulle i så fall innebära att de också fick sluta lova, ljuga och föreställa sig. Ska ena sidan så får fan andra sidan.

Förmodligen har du växt upp och insett att löften är löften och att kritik, även frän sådan, är kritik det också. Den som får den kan välja att inte ta den till sig eller att fundera på om det ligger nåt i det. Det senare är oftast svårare.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

1
Skriv svar