call of duty infinte warfare tankar om spelet!

Medlem
call of duty infinte warfare tankar om spelet!

jag vet att detta spel har fått mycket hat men jag själv och många vänner tittar storögt på detta spel och tycker det verkar spännande! så i denna tråd så ska vi diskutera fördelar och nackdelar med detta spel. jag själv har redan förhandsbokat och ser mycket fram emot detta spel!

Medlem

Vad exakt ser du fram emot? Det har fått mycket hat av en anledning, men det är också en av världens mest populära spel, och du kan inte ens förklara varför du ser fram emot det?

Medlem

för det första det har fått mycket kritik/hat pågrund utav sitt sci fi tema och jag har inget problem med det om det passar in i spelet (vilket jag personligen tycker att det gör.) och för det andra jag ser mest fram emot zombie läget,nya vapen,nya maps,storyn och det är det enda codet som jag vart sugen på att köpa på länge.

Medlem
Skrivet av beastN:

för det första det har fått mycket kritik/hat pågrund utav sitt sci fi tema och jag har inget problem med det om det passar in i spelet (vilket jag personligen tycker att det gör.) och för det andra jag ser mest fram emot zombie läget,nya vapen,nya maps,storyn och det är det enda codet som jag vart sugen på att köpa på länge.

Storyn som du avklarar på blott fem timmar? Vapen, kartor och ett zombie-läge känns mer som ett expansionspaket, än ett fulländat spel. Är det verkligen ingenting annat som får dig att vilja öppna plånboken?

Medlem

jo tyvärr det är väll att flyga runt i rymden (jag är ett stort star wars fan) och att spela multiplayer på dom nya kartorna och med dom nya vapnen (det är flest vapen i ett cod någonsin har jag för mig) och detta är bara ett plus men helt ärligt jag gillar grafiken också!

1
Skriv svar