Prissättning avslöjad för Alan Wake-fortsättningen

Robot
Prissättning avslöjad för Alan Wake-fortsättningen
Medlem
Prissättning avslöjad för Alan Wake-fortsättningen

"koden som medföljer varje nytt exemplar av fullprisspelet och det görs tillgängligt från och med den 27 juli."
Spelet som man köper efter 27 Juli kommer alltså innehålla en kod eller vadå? För jag fick då ingen kod med till mitt.
50 spänn hit eller dit är ju skitsamma men varför skall vissa som köper exakt samma spel få en kod och andra inte.

Medlem
Skrivet av Divion:

50 spänn hit eller dit är ju skitsamma men varför skall vissa som köper exakt samma spel få en kod och andra inte.

Visa butiker brukar ha avtal med utgivaren och andra inte.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fick en lapp med en kod själv där man kan låsa upp första DLC'n aja inte klar med Alan Wake själv dock. Enbart på ep 3 då jag skaffade det i förrgår.

Medlem

Jag fick en kod i mitt. Tror det har att göra med om man köpte spelet nära release-datumet, vilket jag gjorde.

Medlem

Bra pris iaf.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Jag fick en kod i mitt. Tror det har att göra med om man köpte spelet nära release-datumet, vilket jag gjorde.

Med tanken på vad jag skrev ovanför för så nej, garanterat inte. Köpte spelet för 2 dagar sedan och jag har just denna kod.

Medlem
Skägg.
10 Chambers

Jag såg trailern och kände inget direkt sug, utan att spoila något blev jag nöjd med slutet.


signatur

"Klydd", som vi säger på skånska...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

superhyllat? var? inte ens fz gav det högsta betyg och på metacritic verkar det väl ligga strax över 80%. säkert ett bra spel men ...


signatur
Medlem
Skrivet av leper:

superhyllat? var? inte ens fz gav det högsta betyg och på metacritic verkar det väl ligga strax över 80%. säkert ett bra spel men ...

Haha, det var precis det jag tänkte kommentera också... Sjukt sugen på att spela det, men lite överdriven svenska

http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/alanwake?q=...

leper & rudeboy:
Det ni säger stämmer. Jag hade fått för mig att spelet rakat hem toppbetyg överallt, men en snabb titt på den där länken visar ju med all önskvärd tydlighet att så icke är fallet.

Jag ändrar. Tack!

Medlem

underbart spel


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

1
Skriv svar