VR-upplevelsen Star Wars: Trials of Tatooine är gratis och släpps idag

Robot
VR-upplevelsen Star Wars: Trials of Tatooine är gratis och släpps idag
Medlem
VR-upplevelsen Star Wars: Trials of Tatooine är gratis och släpps idag

Um, tjah... Det är gratis i alla fall...
Vi får nog vänta ytterligare ett tag på en riktigt häftig Star Wars VR-upplevelse känns det som.
Men när kommer Star Wars GO?

Medlem

Vet ju någon som måste kissa på sig av lycka just nu

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Vet ju någon som måste kissa på sig av lycka just nu

https://www.youtube.com/embed/HPPj6viIBmU

Eftersom han mobbades och trakasserades rätt hårt för den där videon så tror jag han inte vill ha något att göra med Star Wars.

Ambassadör
Xbox

Ännu ett "spel".


signatur

Jump in.

Medlem
Medlem

Var väldigt "meh", inget de kunde tagit betalt för direkt. Tror det tog 5 minuter innan det var slut.

Medlem

Det är gratis för alla med VR headset, spelar ingen roll vilket märke det är.

Medlem

Spelade det precis, grafiken eller gameplay var inget specielt men diggade det verkligen som en interactive story. Bara coolt att vara i den atmosfären

Medlem

"Commence your Jedi training in this Star Wars virtual reality demo experience."

virtual reality demo experience. ingen har nånsin sagt att det är ett spel, ffs. inte ens dom själva. det är bara en demo som användes under diverse mässor för att visa upp vive och göra reklam för force awakens.

folk är så stört bortskämda. alla jävla negativa reviews osv.

Medlem
Skrivet av quadratis:

"Commence your Jedi training in this Star Wars virtual reality demo experience."

virtual reality demo experience. ingen har nånsin sagt att det är ett spel, ffs. inte ens dom själva. det är bara en demo som användes under diverse mässor för att visa upp vive och göra reklam för force awakens.

folk är så stört bortskämda. alla jävla negativa reviews osv.

Så bara för att det är gratis så ska det innebära bra betyg? Själv tycker jag detta demo var riktigt kasst. bland det sämsta jag testat på vive än så länge. Grafiken är så suddig att man knappt ser mer än 10 meter framför sig, färgerna är platta och den ena kontrollen har inte ens texturer på sig.

Men det grafiska är väl det enda jag har att klaga på. Att det är kort och tråkigt är väl en annan sak, eftersom det är ett demo. Men det tekniska är under all kritik och väldigt förvånande när det kommer från en sådan stor studio/developer som Lucasfilm bland annat

Medlem
Skrivet av snubben:
Skrivet av quadratis:

"Commence your Jedi training in this Star Wars virtual reality demo experience."

virtual reality demo experience. ingen har nånsin sagt att det är ett spel, ffs. inte ens dom själva. det är bara en demo som användes under diverse mässor för att visa upp vive och göra reklam för force awakens.

folk är så stört bortskämda. alla jävla negativa reviews osv.

Så bara för att det är gratis så ska det innebära bra betyg? Själv tycker jag detta demo var riktigt kasst. bland det sämsta jag testat på vive än så länge. Grafiken är så suddig att man knappt ser mer än 10 meter framför sig, färgerna är platta och den ena kontrollen har inte ens texturer på sig.

Men det grafiska är väl det enda jag har att klaga på. Att det är kort och tråkigt är väl en annan sak, eftersom det är ett demo. Men det tekniska är under all kritik och väldigt förvånande när det kommer från en sådan stor studio/developer som Lucasfilm bland annat

Det ska bara spelas med en kontroll.

Medlem
Skrivet av snubben:
Skrivet av quadratis:

"Commence your Jedi training in this Star Wars virtual reality demo experience."

virtual reality demo experience. ingen har nånsin sagt att det är ett spel, ffs. inte ens dom själva. det är bara en demo som användes under diverse mässor för att visa upp vive och göra reklam för force awakens.

folk är så stört bortskämda. alla jävla negativa reviews osv.

Så bara för att det är gratis så ska det innebära bra betyg? Själv tycker jag detta demo var riktigt kasst. bland det sämsta jag testat på vive än så länge. Grafiken är så suddig att man knappt ser mer än 10 meter framför sig, färgerna är platta och den ena kontrollen har inte ens texturer på sig.

Men det grafiska är väl det enda jag har att klaga på. Att det är kort och tråkigt är väl en annan sak, eftersom det är ett demo. Men det tekniska är under all kritik och väldigt förvånande när det kommer från en sådan stor studio/developer som Lucasfilm bland annat

demot kördes från början på 4 stycken Titan X kort, och var egentligen aldrig tänkt att släppas.

nu var dom dock vänliga nog att nedgradera det så vi med kassare maskiner också kunde få testa det. jag blev impad av att det öht flyter med mitt 970. sen om dom inte lagt ner en massa tid på att göra en ordentlig portning är väl sak samma. jag fick vifta en suddig light saber i några minuter, gratis. lätt värt det.

1
Skriv svar