ditt favorit fifa!

Medlem
ditt favorit fifa!

för det första är ny här och vet inte exakt var detta inlägg ska vara så nu behöver ni inte skriva nåt om det.
okej nu kommer vi till saken i denna tråd tänkte jag vi kunde berätta vilket ens favorit fifa är jag kan börja mitt är fifa 11

Medlem

Eftersom jag gillar när man berättar varför man tycker på ett visst sätt så svarar jag med en fråga: Vad är det som gör att du tycker bäst om Fifa 11?

Medlem

ja förlåt glömde skriva det berättar det nu: jag gillade fifa 11 eftersom det var så snygg grafik spelkänslan alla finter och mål det var grymmt schysst att sätta sig ner med polarna och köra turnering i det! och sist men inte minst tyckte jag alla spellägen var mycket bättre i det! kort och gott tyckte jag om fifa 11 mest för att allt detta var bäst i det spelet! (i min personliga åsikt.)

Medlem

Måste säga att det första FIFA-spelet (94?) till Mega Drive ligger mig varmast om hjärtat, följt av 98 till N64.

Medlem

Fifa 97 ! Det var tider det. På min gamla PC.

Medlem

måste bara fråga är det inte svårt att spela fifa på dator? Med vänlig hälsning/Albin

Medlem

Tja, svårt och svårt. Jag minns att jag hittade någon obskyr knapp så vid varje hörna pangade jag in bollen med cykelsparkar.
På den tiden var det inte så viktigt vilket styrdon man använde. Tror inte jag skulle uppskatta tangentbord idag dock, men nu spelar jag inte heller "moderna" Fifa.

Medlem

ja men jag tänkte bara att i min åsikt så har jag svårt att spela just "sportspel" på en dator.

Skrivet av AblacK:

Tja, svårt och svårt. Jag minns att jag hittade någon obskyr knapp så vid varje hörna pangade jag in bollen med cykelsparkar.
På den tiden var det inte så viktigt vilket styrdon man använde. Tror inte jag skulle uppskatta tangentbord idag dock, men nu spelar jag inte heller "moderna" Fifa.

ojojoj på den tiden hade jag en gammal joystick och körde fifa på. Det ni pöjkar!

Kunde knycka till med spaken vid mittlinjen och skjuta en special långboll som oftast gick in


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Kom inte ihåg om det var Fifa 11 eller 12 som jag gillade bäst, eller var bäst på i alla fall. Gillade de svenska kommentarerna och musiken, sen var det en rolig grej att spela med brorsan, om man vann i alla fall.

1
Skriv svar