Song of the Deep

Robot
Song of the Deep

När Ratchet & Clank-studion för första gången ger sig i kast med metroidvania-upplägget når de inte hela vägen, men deras försök lovar gott inför framtiden.


Medlem
Song of the Deep

Lite trist att det inte blev så djupt (å alla dessa havs-phuns!) som man hade hoppas, bilderna ser verkligen jättemysiga ut. Men är det värt de 15 € som det kostar (Steam)?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Fan vad fint det ser ut!

Redaktör
Ponny
Skrivet av conthox:

Lite trist att det inte blev så djupt (å alla dessa havs-phuns!) som man hade hoppas, bilderna ser verkligen jättemysiga ut. Men är det värt de 15 € som det kostar (Steam)?

Jag skulle vänta till en av dessa chockreor. Sex timmar puttrig underhållning för 15 € är inte ett superkap. Hade jag kunnat skulle jag ge det 2,5 i betyg, så jag gör det nu istället:

Det får 2,5 i betyg.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Gillade det riktigt mycket till en början, men allt eftersom timmarna gick så kändes det väldigt mycket samma-samma hela tiden, och när jag hade spelat i ~10 timmar skippade jag i alla klurigheter och hemligheter, ville bara spela klart... kan dock ändå rekommendera det om man gillar Metroidvania


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Ska fördjupa mig i lite fler recensioner, sen blir det kanske ett djupdyk.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av conthox:

Lite trist att det inte blev så djupt (å alla dessa havs-phuns!) som man hade hoppas, bilderna ser verkligen jättemysiga ut. Men är det värt de 15 € som det kostar (Steam)?

Jag skulle vänta till en av dessa chockreor. Sex timmar puttrig underhållning för 15 € är inte ett superkap. Hade jag kunnat skulle jag ge det 2,5 i betyg, så jag gör det nu istället:

Det får 2,5 i betyg.

Hmm, nja, 140 kr, det är 1 biobesök. Så samma summa för typ tre gånger tiden är väl ganska bra. Fast det är klart, det är ju det där om man kan "översätta" upplevelsen sådär eller inte. Gränsfall tror jag, får hålla kollen på det och snappa det på en rea. Men tack för feedbacken.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar