Blizzard bjuder in till magiskt evenemang – hintar om nästa tillägg till Hearthstone?

Robot
Blizzard bjuder in till magiskt evenemang – hintar om nästa tillägg till Hearthstone?
Medlem
Blizzard bjuder in till magiskt evenemang – hintar om nästa tillägg till Hearthstone?

Jag vart inte bjuden, så jag tänker inte komma!

Medlem

Luktar darkmoon faire?

Medlem
Skrivet av Ender:

Jag vart inte bjuden, så jag tänker inte komma!

"I refuse to join any club that would have me as a member!"
-Groucho Marx


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Releasehästryttare

http://www.hearthpwn.com/news/1519-upcoming-adventure-theme-l...

"Thanks to Chinese gaming media, we've got an idea of which adventure we're going to be seeing next from the Hearthstone team. It was revealed that the next theme will be a World of Warcraft raid that contains 3 Chinese characters."

TL;DR Troligvis ulduar - karazan adventures.

Medlem
Skrivet av Ziern:

Luktar darkmoon faire?

Känns troligt med tanke på formuleringen och de valda orden!

"It’s incredible! It’s unbelievable! You’ll be dazzled. You’ll be amazed! You aren’t prepared for the Darkmoon Faire, because it’s like nothing you’ve seen before! Don’t be shy now, don’t be bashful, step right up for a tantalizing glimpse of what is in store for you!"

Samma typ av formulering på wow's egen hemsida typ.

edit: Fast Karazhan vore ju jäkligt, jäkligt häftigt. Yes please!


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Hearthy Potterstone

Don't forget your wand, your pet and your magic carddeck for a great fun time time at OrcWartz

Medlem

Hade varit roligt om Blizzard gjorde något nytt Singel-player spel någon gång och inte bara en massa MP spel hela tiden, inte för att de är dåliga på MP. Känns bara lite uttjatat att de hela tiden är MP spel.

Releasehästryttare

Ännu mera bevis på att det är karahzan

1
Skriv svar