Star Wars: The Old Republic får ny expansion i år

Robot
Medlem
Star Wars: The Old Republic får ny expansion i år

hmm kanske borde installera swtor igen och lira, senast jag lirade var kanske två år sedan om jag inte minns helt fel


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Medlem

Fixar dom lite med grafiken, samt känslan i spelet som är helt bedrövligt


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Fan vad jag skulle vilja börja lira detta igen, men vet inte hur tiden skulle räcka till


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ja det skulle vara härligt att testa igen. Tyckte det var riktigt bra ett tag när det släpptes, innan man nådde inget content väggen. Kommer fortfarande ihåg Agentstoryn som var episk

Medlem

Gillade verkligen SWToR men det kändes inte som att mycket höll kvar en när man väl tog 50.
Någon som vet om de har ändrat klasserna något på sistonde eller om klasserna är typ som vid launch?

Medlem

Är uppriktigt sagt förvånad över att det fortfarande är igång. Jag spelade vid release men tappade intresset väldigt fort. Kanske är dags att starta upp kontot igen. Kul om de har lyckats vända det hela.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av EttanLös:

hmm kanske borde installera swtor igen och lira, senast jag lirade var kanske två år sedan om jag inte minns helt fel

Jag installerade det på nytt också efter 2-3 år.

Den senaste expansionen (Knights of the Fallen Empire) var ganska häftig. De släpper storyn i olika kapitel med någon månads mellanrum, så man får komma tillbaka då och då.

Lätt värt en månads subscription när alla kapitel är släppta.

Medlem

Det är ingen direkt nyhet att expansionen skulle komma. Det sades redan när senaste expansionen, Knights of the Fallen Empire släpptes att säsong 2 börjar vid denna höst. Vad som är mer intressant är vad mer som ska komma och vilket de ännu inte talat om eftersom säsong 1 inte är avklarat än, då för att undvika spoilers. Några operations och flashpoints kanske. Det var några år sedan sist någon riktig multiplayer content släpptes.

Medlem
Skrivet av Machinista:

Ja det skulle vara härligt att testa igen. Tyckte det var riktigt bra ett tag när det släpptes, innan man nådde inget content väggen. Kommer fortfarande ihåg Agentstoryn som var episk

Har för mig att agent storyn vann flertalet priser. Vilket den definitivt förtjänade.

Fan vad jag vill ha kotor 3, utan allt mmo skräp.

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Machinista:

Ja det skulle vara härligt att testa igen. Tyckte det var riktigt bra ett tag när det släpptes, innan man nådde inget content väggen. Kommer fortfarande ihåg Agentstoryn som var episk

Fan vad jag vill ha kotor 3, utan allt mmo skräp.

Då passar SWTOr väldigt bra nu då. Det är i single-player rakt igenom. T om de flesta Flashpoints (dungeons) har single player mode.

Medlem

Mera raser att välja på tack! Finns mkt att bygga på, det vet ni som har följt med i böcker, filmerna, rollspelen mm.

Medlem

Jag älskade detta när det kom. Har många, många hundra timmar spelade och gav det ett bra försök. PvPn var den absolut roligaste jag spelat i ett spel någonsin. PvEn var tyvärr en katastrof, helt galet buggat och alldeles för lätt. Sista bossen på hard mode var den enda som gav lite challenge, men bytte man in ett par extra Assassins så var det en walk in the park också. Näe, det kunde varit bättre. Fortfarande ett bra spel dock för bara levlingen, storyn och allt det där.

Medlem

Körde lite i början men det saknades något. Världen kändes död och inte alls lika levande som många MMO's brukar vara, Inget har väl ändrats på den punkten antar jag?

Medlem

Jag var faktiskt en hyfsad lojal casual spelare tills Knights of the Fallen Empire. Efter det kändes det som en bortkastad ansträngning med ens kompanjoner. Gav helt upp min main-karaktär. Prövade skapa en ny, men märkte då hur extremt lätt spelet blivit. Noll utmaning så länge man inte försökte att dö.

Saknar väl mina stronghold som jag byggde upp fint, storyn är bra i spelet, men bortkastad potential pga det är mmo. Även utvecklarna verkar drömma sig bort om att göra ett simpelt rpg-spel, men de får inte för cheferna.

Medlem

Ser fram emot! Senaste expansionen var guld!

Medlem
Skrivet av Ghagiel:
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Machinista:

Ja det skulle vara härligt att testa igen. Tyckte det var riktigt bra ett tag när det släpptes, innan man nådde inget content väggen. Kommer fortfarande ihåg Agentstoryn som var episk

Fan vad jag vill ha kotor 3, utan allt mmo skräp.

Då passar SWTOr väldigt bra nu då. Det är i single-player rakt igenom. T om de flesta Flashpoints (dungeons) har single player mode.

Ja, det är lite som ESO, ett enormt single player med multifunktioner. Kickade själv igång subben i början av året och körde ett par månader innan jag tröttnade igen. Fanns rätt mycket nytt som var kul ett tag.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar