Hearthstone: ett oförglömligt äventyr avtäcks nästa vecka

Robot
Hearthstone: ett oförglömligt äventyr avtäcks nästa vecka
Medlem
Hearthstone: ett oförglömligt äventyr avtäcks nästa vecka

Hoppas Karl-Einar e värd om de är trolleri

Medlem

Min största önskan är en ny klass! Det var en sådan miss att köra Naxx förut och hoppa Death Knight!

Medlem

Hade velat sett Death Knight klass med Arthas/Lich King. Eller Lich King adventure inom Norhtrend/Icecrown Citadel.....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Fysiskt kortspel?

Medlem

Jag skulle vilja se att de skapar nån form av tournament mode och att de samtidigt lägger till progress i Arena. Just nu känns det som man börjar om och om igen i arena och aldrig kommer nånvart.

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Min största önskan är en ny klass! Det var en sådan miss att köra Naxx förut och hoppa Death Knight!

De kommer inte släppa nån ny klass inom en väldigt lång framtid. Jay har själv sagt på twitter att det skulle innebära för stora balansproblem att släppa en ny klass i dagsläget med de format som finns.

Tyvärr kommer dagens klasser i hs förmodligen vara de enda som kommer finnas, fram tills dess att det kommer en större overhaul av spelet.

Själv hoppas jag de släpper kort med graveyard system i nästkommande adventure (om det nu är det). Typ 'put a minion that died this game back in your hand'

1
Skriv svar