No Man's Sky – strider mot rymdskepp och djur i ny trailer

Robot
No Man's Sky – strider mot rymdskepp och djur i ny trailer
Medlem
No Man's Sky – strider mot rymdskepp och djur i ny trailer

Jag kommer skaffa detta, men jag börjar bli lite orolig över att det kan vara ett spel man tröttnar på efter en vecka. Hoppas belöningen för att utforska är stor nog för att man ska vara motiverad att fortsätta. Det ser ut att kunna bli enformigt annars.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

Jag kommer skaffa detta, men jag börjar bli lite orolig över att det kan vara ett spel man tröttnar på efter en vecka. Hoppas belöningen för att utforska är stor nog för att man ska vara motiverad att fortsätta. Det ser ut att kunna bli enformigt annars.

Känns som det kan bli vilket som det här. Antingen blir det ett spel man tröttnar på direkt eller så måste man bara veta vad som finns på nästa planet och vips så har tre timmar gått sen man började spela.

Medlem

Låt mig pilot ett stort Battleship och ge order till min flottan istället för att åka runt i en mesig fighter.

Medlem

Jag har faktiskt lyckats hålla mig ifrån hypen med detta. Tack gode gud. Jag kommer att köpa det, men jag förväntar mig inte mer än att jag kommer att bli uttråkad rätt fort. Men jag tror att det är ett grymt bra spel som kommer ge många en chans till en ny värld.

Medlem

Har en konstig känsla av tveksamhet. Det ser ut som ett spel man kommer tröttna på efter någon dag, vet inte varför. Det var som Elite Dangerous.. jag trodde att utforskningen skulle hålla mig kvar, men jag tröttnade illa kvickt.

Plus, stridandet ser inte så fräckt ut heller.

Vi kan näsan Copy-Pastea kommentarerna från tidigare No Man's Sky-nyheter rakt in. Tycker mig läsa mer eller mindre exakt samma kommentarer var gång. Vet inte om det är olika människor som tänker lika eller samma människor som kommenterar samma sak var gång men det hade sparat lite tid om inte annat.

Medlem
Skrivet av SamuelSvensson:

Vi kan näsan Copy-Pastea kommentarerna från tidigare No Man's Sky-nyheter rakt in. Tycker mig läsa mer eller mindre exakt samma kommentarer var gång. Vet inte om det är olika människor som tänker lika eller samma människor som kommenterar samma sak var gång men det hade sparat lite tid om inte annat.

Spelar det någon roll?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av SamuelSvensson:

Vi kan näsan Copy-Pastea kommentarerna från tidigare No Man's Sky-nyheter rakt in. Tycker mig läsa mer eller mindre exakt samma kommentarer var gång. Vet inte om det är olika människor som tänker lika eller samma människor som kommenterar samma sak var gång men det hade sparat lite tid om inte annat.

Jag har semester. Jag har tid att läsa. Dessutom har jag inte läst de senaste No Man--nyheterna så alla kommentarer är nya för mig.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

För min del står och faller det med känslan i rymdstriderna. Ja, jag fattar att det primärt handlar om att "utforska" planeter, men...
...och tyvärr är jag inte helt optimistisk. Ser lite ut som SWTOR's pvp-rymdstrider, stelt och "dött".

1
Skriv svar