Skidproffset Matilda Rapaport har avlidit efter olycka vid filminspelning med Ubisoft

Robot
Skidproffset Matilda Rapaport har avlidit efter olycka vid filminspelning med Ubisoft
Medlem
Skidproffset Matilda Rapaport har avlidit efter olycka vid filminspelning med Ubisoft

Fan, henne har man ju träffat. Så jävla tråkigt.. Vila i frid. Kommer tänka på henne när jag spelar Steep.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Korr: "Under inspelningen utlöstes en ravin" <<-- tippar på att det var en lavin

Tragisk olycka.

Medlem

Hon var grann. Mycket olyckligt. Vilket spel skulle hon promota?

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Hon var grann. Mycket olyckligt. Vilket spel skulle hon promota?

Ärligt talat.. Så lång är väl inte artikeln?

Medlem

Aha Steep. Skyller på trötthet.

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Aha Steep. Skyller på trötthet.

Haha. Det tog antagligen längre tid att skriva det inlägget än att läsa artikeln

Skribent
Skrivet av Rainbearer:

Korr: "Under inspelningen utlöstes en ravin" &lt;&lt;-- tippar på att det var en lavin

Tragisk olycka.

Doh, tack för påpekande!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Men vadå, hon försattes i koma? Låt henne ligga i respirator i ett par månader så kanske hon vaknar igen som Schumacher gjorde!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Väldigt trist att höra. Jag är inget fan av sporten, men alltid tråkigt när något får lämna oss för tidigt.

Skrivet av FRULZ:

Men vadå, hon försattes i koma? Låt henne ligga i respirator i ett par månader så kanske hon vaknar igen som Schumacher gjorde!

Nu vet jag inte hur bra sjukvård Chile har, men det kanske var andra/för många komplikationer som gjorde att det inte gick.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Men vadå, hon försattes i koma? Låt henne ligga i respirator i ett par månader så kanske hon vaknar igen som Schumacher gjorde!

Schumi hade en skada inducerad av kraftigt våld mot huvudet, medans Matilda drabbades av syrebrist.

GIssar att det sistnämnda leder till hjärndöd betydligt snabbare än det Schumi råkade ut för.

Sjukt tragiskt hur som, hon var både en fantastisk åkare och människa. Tragiskt nog är det ofta dom bra människorna som lämnar oss för tidigt :/

Skrivet av FRULZ:

Men vadå, hon försattes i koma? Låt henne ligga i respirator i ett par månader så kanske hon vaknar igen som Schumacher gjorde!

Gissningsvis var hon hjärndöd, det var inte Schumi. Syrebristskador har tyvärr generellt dålig prognos. Sannolikt står det också fel, hon var nog snarare i koma från början "än försattes i det" även om man ofta söver ner i början för att skydda hjärnan.

Medlem

Jag håller mig till pistade backar, jag.

Medlem

Fy fan vad tragiskt. Vila i frid.

Medlem

må gud förbarma hennes själ

Medlem
Skrivet av theailer:
Skrivet av Ricomaniac:

Hon var grann. Mycket olyckligt. Vilket spel skulle hon promota?

Ärligt talat.. Så lång är väl inte artikeln?

står till och med i första meningen efter rubriken lol


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Ja Hitler överlevde ett antal mordförsök. Man kan tro att en högre kraft hade ett finger med i spelet. Tror att han överlevde 72 st

http://www.assassinationinfo.com/Attempted/Adolf_Hitler/timel...

Runt hälften av vad du trodde. Enligt denna åtminstone.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Synd på så rara ärtor.

Rip Matilda.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

2016 strikes again. -_-
Det här året alltså..

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Ja Hitler överlevde ett antal mordförsök. Man kan tro att en högre kraft hade ett finger med i spelet. Tror att han överlevde 72 st

Ehhh....

Medlem

Någon har mist sitt liv. Några en familjemedlem och ni sitter här och gör er roliga över det.

Clowner och rövhål i sin renaste form.

Medlem
Skrivet av billybob:

Någon har mist sitt liv. Några en familjemedlem och ni sitter här och gör er roliga över det.

Clowner och rövhål i sin renaste form.

Ja det är lågt.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Rainbearer:

Korr: "Under inspelningen utlöstes en ravin" &amp;lt;&amp;lt;-- tippar på att det var en lavin

Tragisk olycka.

Doh, tack för påpekande!

Vetefan vilket som skulle vara värst att träffas av; en ravin eller en lavin. Känns som pest och kolera.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av billybob:

Någon har mist sitt liv. Några en familjemedlem och ni sitter här och gör er roliga över det.

Clowner och rövhål i sin renaste form.

Tack, inte bara jag som reagerade alltså!
Känns tungt som fan då hon var en barndomsvän, känns ju knappast bättre av att folk beter sig som idioter i kommentarsfält.

Hoppas berörda tänker till i framtiden

Medlem
Skrivet av billybob:

Någon har mist sitt liv. Några en familjemedlem och ni sitter här och gör er roliga över det.

Clowner och rövhål i sin renaste form.

Rena rövhål är väl bättre än skitiga. Clowner är roliga...eller läskiga

1
Skriv svar