System Shock-remake kommer till Playstation 4

Robot
Medlem
System Shock-remake kommer till Playstation 4

Jag ser verkligen framemot att spela Systemshock på PS4.

Medlem

Okej nu jävlas ni bara.
Skit bra att det kommer till ps4an

Medlem

Nice. Ju fler som får tillgång till denna pärla desto bättre.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Då får vi väl hoppas att det här spelet blir det första någonsin som kan få till ok inventory-hantering i ett multiplatform spel. Bethesta ligger väl närmast med Skyrim och Fallout 3-4 som bara är dåliga och inte värdelösa.

Medlem

My precious!
We wants it. We needs it.
Must have the precious!

Flakmonkey

Härligt. Då blir det inte att skaffa en Xbox One för det här iaf och man kan gott och väl invänta en Scorpio.

Gällande spelet i sig så ser det väldigt lovande ut. Bara det faktum att det verkar som att man faktiskt måste peka och trycka på siffrorna själva är ju ett enormt gott tecken. Istället för att bara trycka på dosan och så sker det per automatik. Kan ju verka som en skitsak, men det är så System Shock ska vara. Bara för att du har läst en kod någonstans så ska den inte bara rent mirakulöst användas vid rätt dörr utan du ska också tvingas lista ut vilken den rätta dörren är.

Medlem

Hell yes! Älskar originalet och dess uppföljare och var deppig att min laptop är för klen för remaken. Nu blir jag glad igen ^^

1
Skriv svar