Då släpps nygamla strategispelet Cossacks 3 med 10 000 soldater på slagfälten!

Robot
Då släpps nygamla strategispelet Cossacks 3 med 10 000 soldater på slagfälten!
Medlem
Då släpps nygamla strategispelet Cossacks 3 med 10 000 soldater på slagfälten!

Jag antar att Paradox kommer vara utgivare av detta?

Medlem

aaah fett! ska ha


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Jag antar att Paradox kommer vara utgivare av detta?

står på deras steam sida att GSC Game World är utgivare

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Jag antar att Paradox kommer vara utgivare av detta?

Varför skulle Paradox vara utgivaren till detta?

Utgivaren är utvecklaren själv (i alla fall enligt steam och en snabb google sökning) vilket är GSC Game World. Ett företag från Ukraina samt utvecklarna av STALKER spelen.

Medlem

Jag har försökt finna bra gameplay-video på spelet, men inte lyckats något vidare. Kan någon vänlig själ förklara vad det är för gameplay? Av det lilla man sett, så ser det ut som en kombo av AoE, TW och en släng av Civ, men är inte säker då de officiella videorna inte säger någonting och finner som sagt inget på YT heller.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag har försökt finna bra gameplay-video på spelet, men inte lyckats något vidare. Kan någon vänlig själ förklara vad det är för gameplay? Av det lilla man sett, så ser det ut som en kombo av AoE, TW och en släng av Civ, men är inte säker då de officiella videorna inte säger någonting och finner som sagt inget på YT heller.

Om det är som de tidigare cossacks-spelen är det väl mycket typ AoE med stora mängder soldater.

Medlem
Skrivet av Ftmch:
Skrivet av conthox:

Jag har försökt finna bra gameplay-video på spelet, men inte lyckats något vidare. Kan någon vänlig själ förklara vad det är för gameplay? Av det lilla man sett, så ser det ut som en kombo av AoE, TW och en släng av Civ, men är inte säker då de officiella videorna inte säger någonting och finner som sagt inget på YT heller.

Om det är som de tidigare cossacks-spelen är det väl mycket typ AoE med stora mängder soldater.

Ah, nice, tackar så mycket.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Åh, minns när jag och en polare satt på LAN och rollspelade våra nationer under en tio timmar lång spelsession, innan diplomatin totalkollapsade och våra vackert uppbyggda civilisationer brakade samman i fullständigt krig med total förstörelse som följd. Till en början tyckte alla andra på lanet att vi var dumma i huvudet som inte var med och fraggade varandra i Quake, men mot slutet var det ett antal före detta skeptiker som stod samlade runt en för att bevittna det apokalyptiska slutet på vår episka spelsession.

Är mycket taggad inför detta. Hoppas de skickar med en bra AI och möjligheten att sätta upp speciella regler för varje skirmish, samt att diplomatin med andra spelare, även AI, sträcker sig längre än fred/krig.

1
Skriv svar