Sonic fyller 25 år – Sega firar med att visa upp två nya Sonic-spel

Robot
Sonic fyller 25 år – Sega firar med att visa upp två nya Sonic-spel
Medlem
Sonic fyller 25 år – Sega firar med att visa upp två nya Sonic-spel

Sonic mania såg sjukt nice ut!

Medlem

Sonic Mania blir ett givet köp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Sonic mania, hell yeah! Spelade Sonic 1 till kassetten gick sönder när jag var liten.

Releasehästryttare

Såg denna i morse, va inte imponerad

Medlem
Skrivet av Devan:

Såg denna i morse, va inte imponerad

https://www.youtube.com/embed/6NL50_W_mgU

Personerna som planerade ihop detta får säkert många fler jobb efter detta supercoola event, jag menar, DJ's, hård rock och en cool maskot. Fuck yeah...

Medlem

Sonic mania är verkligen 20 år för sent... det ser ok ut men det ser ut som spelet de borde har gjort 95 istället för all skit som har kommit de senaste 20 åren.

Medlem

Det var väl ändå till Master System, första Sonic kom?

Medlem
Skrivet av Shadoph:

Det var väl ändå till Master System, första Sonic kom?

Nej Megadrive.

Medlem

Låt den stackars igelkotten vila i frid. Maken till totalt slaktad karaktär har jag nog inte sett. Kanske nya Ghostbusters då...

Medlem
Skrivet av Grynold:
Skrivet av Shadoph:

Det var väl ändå till Master System, första Sonic kom?

Nej Megadrive.

Japp, stämmer. Ser att 8-bitarsversionen till Master System kom några månader senare.

Medlem

Känns som att det är något Sonic-jubileum var och varannan månad.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Känns som att det är något Sonic-jubileum var och varannan månad.

De firar att han fortfarande lever :). Ingen förstår hur det har gått till så de firar med jämna mellanrum.

Medlem
Skrivet av Devan:

Såg denna i morse, va inte imponerad

Jag är jävligt imponerad av att vuxna människor kan producera skit av den kalibern.

Medlem

Om det verkligen är "back to the roots" som trailern i artikeln säger, så kan det bli riktigt bra.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av brandter:

Sonic mania är verkligen 20 år för sent... det ser ok ut men det ser ut som spelet de borde har gjort 95 istället för all skit som har kommit de senaste 20 åren.

Det är aldrig försent med retro, men det måste göras rätt. Nu verkar dom vara på rätt väg. Ser riktigt bra ut.

Medlem

2D-spelet såg riktigt trevligt ut. Och vad gäller 3D-spelet så ser det ut som ett nytt Generations, vilket enligt mig bara var mediokert. Faktum är att alla Sonic-spel efter Sonic Adventure 2 har varit mediokra, som bäst. Så ge mig en riktigt smaskig uppföljare till Sonic Adventure 2 eller GTFO!

Medlem
Skrivet av Shinsen:
Skrivet av brandter:

Sonic mania är verkligen 20 år för sent... det ser ok ut men det ser ut som spelet de borde har gjort 95 istället för all skit som har kommit de senaste 20 åren.

Det är aldrig försent med retro, men det måste göras rätt. Nu verkar dom vara på rätt väg. Ser riktigt bra ut.

Det jag menar är inte att det är retro, men de har inte gjort sig förtjänta av att göra ett spel som detta, utav deras 10 senaste sonic spel så är vad 1? Eventuellt 2? Ok. Detta spelet borde ha gjorts för 20 år sedan, kolla bara Mario, man kan göra samma spel om och om och om igen utan att folk tröttnar. Sonic team har försökt att uppfinna hjulet på nytt varje spel de släpper och först Nu har de fattat vad folk vill ha? Wow... det är imponerande :P.

Medlem

Segas missfoster är i farten igen
Det som är intressant är NX loggan i slutet av trailern

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

Segas missfoster är i farten igen
Det som är intressant är NX loggan i slutet av trailern

Ja det kanske innebär att NX inte är så mycket svagare än ps4/Xbone. Hoppas att Nintendo kan släppa en tillräckligt kraftfull konsol för att tredjeparts utvecklare ska släppa spel.

1
Skriv svar