Det har äntligen hänt – någon har lyckats fånga alla Pokémon i Pokémon Go

Robot
Det har äntligen hänt – någon har lyckats fånga alla Pokémon i Pokémon Go
Medlem
Det har äntligen hänt – någon har lyckats fånga alla Pokémon i Pokémon Go

Så han har ju inte fångat alla, får väl visa lite motivation om han ska hitta dom sista nio!

Medlem
Skrivet av aholman:

Så han har ju inte fångat alla, får väl visa lite motivation om han ska hitta dom sista nio!

Håller med, väntar på riktiga nyheten när någon faktiskt har fångat alla.

Medlem

Fasta dom är väl inte exklusiva till andra regioner? Du ska kunna få dom i ägg i alla fall.

Medlem

Artikelns titel får det att låta som om Pokémon Go varit ute i flera år...

Releasehästryttare

Är ju bara 150 nu, vänta tills de sätter alla 722 pokemons i spelet

Medlem

MAN MÅSTE FÅNGA ALLA!!!11!!!!ETT!1111!!!

Medlem

Va fan? Varför ens spela pokemon om det är så svårt att få tag i Mew och Mewtwo? Har aldrig spelat pokemon och är inte särskilt insatt men till och med jag vet att de är de enda coola pokemon.

Releasehästryttare
Skrivet av Manqs:

Va fan? Varför ens spela pokemon om det är så svårt att få tag i Mew och Mewtwo? Har aldrig spelat pokemon och är inte särskilt insatt men till och med jag vet att de är de enda coola pokemon.

That's right

Medlem
Medlem
Skrivet av Manqs:

Va fan? Varför ens spela pokemon om det är så svårt att få tag i Mew och Mewtwo? Har aldrig spelat pokemon och är inte särskilt insatt men till och med jag vet att de är de enda coola pokemon.

Inga pokemons är coola.

Ambassadör
Xbox

Jag har besökt ALLA länder i världen! Eller ja, i USA iaf.

Pfft.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av Manqs:

Va fan? Varför ens spela pokemon om det är så svårt att få tag i Mew och Mewtwo? Har aldrig spelat pokemon och är inte särskilt insatt men till och med jag vet att de är de enda coola pokemon.

Inga pokemons är coola.

Den åsikten är snart i minoritet


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Köp ett par bra gåskor... Och en portabel laddare. Min Samsung S6 Edge dör efter typ 6 timmars letande.

Skrivet av MMO4Life:

Köp ett par bra gåskor... Och en portabel laddare. Min Samsung S6 Edge dör efter typ 6 timmars letande.

Skaffa highcap batteri? Kör själv 9000 mAh till min antika Note 3, skulle dock aldrig tänka mig att lire Pokemon Go...

Medlem
Skrivet av Dalton Sleeper:
Skrivet av MMO4Life:

Köp ett par bra gåskor... Och en portabel laddare. Min Samsung S6 Edge dör efter typ 6 timmars letande.

Skaffa highcap batteri? Kör själv 9000 mAh till min antika Note 3, skulle dock aldrig tänka mig att lire Pokemon Go...

S6 Edge är det inte helt lätt att byta batteri på. Det är inmonterat i telefonen.

Inaktiv

Wtf trodde det skulle vara bra mycket mer än 153 kilometer. Jag har kört ganska casual i två veckor och har gått 65 km.

Medlem
Skrivet av anon_306295:

Wtf trodde det skulle vara bra mycket mer än 153 kilometer. Jag har kört ganska casual i två veckor och har gått 65 km.

Central Park är en enda stor pokéstop, gå där 1h så har du fångat hur mycket som helst.

Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av Dalton Sleeper:
Skrivet av MMO4Life:

Köp ett par bra gåskor... Och en portabel laddare. Min Samsung S6 Edge dör efter typ 6 timmars letande.

Skaffa highcap batteri? Kör själv 9000 mAh till min antika Note 3, skulle dock aldrig tänka mig att lire Pokemon Go...

S6 Edge är det inte helt lätt att byta batteri på. Det är inmonterat i telefonen.

Ajdå, tråkigt att de hakar på apples inlåsningar...

Jaha. Då får man väl avinstallera då ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Min kusin har fångat alla och han har inte ens kvar spelet. Fanns det något pris till vinnaren eller vadå? Han gjorde ingen större grej av det utan bara la ner de.

Inaktiv
Skrivet av MRZnr1:

Min kusin har fångat alla och han har inte ens kvar spelet. Fanns det något pris till vinnaren eller vadå? Han gjorde ingen större grej av det utan bara la ner de.

Han måste ju ha fuskat eftersom en pokemon bara kan fångas i USA, en bara i Asien och en bara i Australien.

Medlem

Kul att folk rör på fläsket men hade varit roligare om det faktiskt var som pokemon... :/

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jaha. Då får man väl avinstallera då ...

äh va? Varför?

Medlem

herregud vilket pokemongo

jbx
Medlem
Skrivet av MRZnr1:

Min kusin har fångat alla och han har inte ens kvar spelet. Fanns det något pris till vinnaren eller vadå? Han gjorde ingen större grej av det utan bara la ner de.

Han måste ha hunnit resa mycket de senaste veckorna? Eller så gick du bara på hans lögn...


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

åh, hur sätter man in bilder från datorn i kommentaren? =(

har en finfin en på ett par gåskor, skaparen har satt ihop en ko vars bakre kropp sitter ihop med stjärten på en gigantisk gås, FZ behöver se den!


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem
Skrivet av jbx:
Skrivet av MRZnr1:

Min kusin har fångat alla och han har inte ens kvar spelet. Fanns det något pris till vinnaren eller vadå? Han gjorde ingen större grej av det utan bara la ner de.

Han måste ha hunnit resa mycket de senaste veckorna? Eller så gick du bara på hans lögn...

Troll kallas de <.<

Medlem

Alltså... den rubriken var inte bara missvisande, den var ren och skär lögn. Fz skärp er

Medlem

Räknas det som om jag fångat alla om jag har 6st?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

12
Skriv svar