Recension – Pokémon Go

Medlem
Skrivet av DrDoom:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av robbis:

Som jag skrev i en annan tråd här. Jag ska starta en ny "sekt" där vi jagar pokemon go spelare, och kastar saker på dem och tar ett foto av dem.

Ser verkligen fram mot den dagen då du och din "sekt" av nördbashare kommer och kastar saker på mig ^^

Det sjuka är att första dagen som Pokemon Go släpptes i Sverige var jag ute med min flickvän och jagade lite pokemons. På väg hemåt och precis stoppat ner mobilen i fickan när 3 ungjävlar i 10årsåldern cyklar förbi och kastar en näve småstenar var på oss. Blev så jävla paff att jag hann inte reagera men hade jag gjort det så hade jag kutat ikapp närmaste unge och slitit honom av cykeln, rotat fram hans mobil och ringt mamman så hade ungarna fått lära sig lite respekt för andra människor.

Så "sekten" är visst igång redan

Haha, klockrent.

Medlem
Skrivet av robbis:

Som jag skrev i en annan tråd här. Jag ska starta en ny "sekt" där vi jagar pokemon go spelare, och kastar saker på dem och tar ett foto av dem.

Om folk tycker det är kul, låt dom? Varför måste du sprida din negativa energi?

Medlem
Skrivet av jimmah:
Skrivet av robbis:

Som jag skrev i en annan tråd här. Jag ska starta en ny "sekt" där vi jagar pokemon go spelare, och kastar saker på dem och tar ett foto av dem.

Never go full retard son.. Om folk tycker det är kul, låt dom? Varför måste du sprida dina äckliga negativa energi?

Folk förstår verkligen inte ironi.

Medlem

att spelet suger allt batteri ur telefonen borde inte komma som en nyhet för någon batteri är ju en av de absolut vanligaste "fiender" när man pratar om mobilspel


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

Medlem

"Jag skulle ljuga om jag sa att den initiala hajpen inte lagt sig". Är det bara jag som är extremt dålig på att få in det i skallen om det är för många negationer i samma mening? Trots att språk är min främsta talang så har jag malt meningen i min skalle i fem minuter och kan ändå inte säga på rak arm vad han menar.

123
Skriv svar