No Man's Sky kräver inte Playstation Plus

Robot
No Man's Sky kräver inte Playstation Plus
Medlem
No Man's Sky kräver inte Playstation Plus

Hoppas verkligen detta blir bra!

Medlem

Du åker runt i rymden och upptäcker typ planeter? du kan knappt stöta på andra spelare? vad är meningen med det här spelet?

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Du åker runt i rymden och upptäcker typ planeter? du kan knappt stöta på andra spelare? vad är meningen med det här spelet?

Jag kom knappt någonvart i storyn på Morrowind, Oblivion och Skyrim för jag började utforska istället. För såna personer som mig så är det här drömspelet


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Du åker runt i rymden och upptäcker typ planeter? du kan knappt stöta på andra spelare? vad är meningen med det här spelet?

Då kanske det inte är ett spel för dig helt enkelt, för det andra du upptäcker inte bara planeter utan att göra något. du samlar resurser m.m också. Istället för att döma spelet kanske du ska ta och kolla upp saker

phi
Medlem

Känns som ett spel man tröttnar på efter att ha utforskat planet nummer femtioelva där enda skillnaden från föregående planet är att blommorna är gula istället för röda, vattnet är grönt istället för blått och "elefantvarelsen" har snabeln mellan benen istället för i ansiktet.

Medlem

Ska helt klart köpas. Den glöd utvecklarna har är det länge sedan jag var med om. Att bara slöa runt i rymden verkar inte heller vara helt dumt, med tanke på att man aldrig kommer vara med om att vår egna galax utforskas.

Medlem

Hoppas att folk har lärt sig att aldrig förboka ett spel.

Medlem

Problemet med detta spel är att folk tror det är stort trippel A spel, när det är typ 8 pers som hade en dröm om att skapa ett spel, vilket har blivit helt överhypat, och kommer antagligen floppa pga det. Eller, det lär nog sälja miljoner, men folk kommer bli besvikna när det inte uppnår förväntningarna.

Avstängd

Jag tycker det ser intressant ut om man har mycket dötid


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Har detta något recensions-embargo?

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Problemet med detta spel är att folk tror det är stort trippel A spel, när det är typ 8 pers som hade en dröm om att skapa ett spel, vilket har blivit helt överhypat, och kommer antagligen floppa pga det. Eller, det lär nog sälja miljoner, men folk kommer bli besvikna när det inte uppnår förväntningarna.

Definiera gärna trippel A spel för mig. För jag hittar inget på internet om hur många som måste jobba på spelet för att det ska bli ett trippel A.

Medlem

Jag hoppas det blir skoj! Gillar också att glida runt i rymden. Hoppas på att det finns att göra, samla, skapa, förbättra etc. Skulle vara häftigt om man kunde skapa saker på planeten man upptäcker. Väntar till efter releasen och ser vad ni har att säga om det!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Vercadi:

Problemet med detta spel är att folk tror det är stort trippel A spel, när det är typ 8 pers som hade en dröm om att skapa ett spel, vilket har blivit helt överhypat, och kommer antagligen floppa pga det. Eller, det lär nog sälja miljoner, men folk kommer bli besvikna när det inte uppnår förväntningarna.

Definiera gärna trippel A spel för mig. För jag hittar inget på internet om hur många som måste jobba på spelet för att det ska bli ett trippel A.

In the video game industry, AAA (pronounced "triple A") or Triple-A[1] is a classification term used for games with the highest development budgets and levels of promotion.

Exempelvis Call of Duty, Battlefield, samtliga Blizzard-spel, GTA, och så vidare.

Medlem

Trippel AAA innbär väl enbart att det är gjort för den stora massan utan att innehålla något som helst nytänk? En racka med uppföljare där den stora idén är att det skall tjänas massor med pengar...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av Norrländsk:
Skrivet av Rydell1986:

Du åker runt i rymden och upptäcker typ planeter? du kan knappt stöta på andra spelare? vad är meningen med det här spelet?

Då kanske det inte är ett spel för dig helt enkelt, för det andra du upptäcker inte bara planeter utan att göra något. du samlar resurser m.m också. Istället för att döma spelet kanske du ska ta och kolla upp saker

Jag har inte dömt spelet, min fråga om vad meningen med spelet är, är en riktigt fråga.

Medlem
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av Thane:
Skrivet av Vercadi:

Problemet med detta spel är att folk tror det är stort trippel A spel, när det är typ 8 pers som hade en dröm om att skapa ett spel, vilket har blivit helt överhypat, och kommer antagligen floppa pga det. Eller, det lär nog sälja miljoner, men folk kommer bli besvikna när det inte uppnår förväntningarna.

Definiera gärna trippel A spel för mig. För jag hittar inget på internet om hur många som måste jobba på spelet för att det ska bli ett trippel A.

In the video game industry, AAA (pronounced "triple A") or Triple-A[1] is a classification term used for games with the highest development budgets and levels of promotion.

Exempelvis Call of Duty, Battlefield, samtliga Blizzard-spel, GTA, och så vidare.

Hittar ingenting om No Mans skys budget men mängden marknadsföring är i nivåerna kring de flesta AAA-spel.

Medlem

Min uppfattning är att de inte har marknadsfört särskilt mycket. De har fått tilläckligt med mediautrymme ändå pga all hype.

NMS har förvisso Sony i ryggen, men är fortfarande en bra bit ifrån att klassas som trippel-A.

Medlem

Verkar inte kunna redigera men menade förstås Hello Games och inte NMS. Bara en liten korrigering om man ska vara petig.

1
Skriv svar