Pewdiepie har påverkat utvecklingen av South Park: The Fractured but Whole

Robot
Pewdiepie har påverkat utvecklingen av South Park: The Fractured but Whole
Medlem
Pewdiepie har påverkat utvecklingen av South Park: The Fractured but Whole

Det namnet...:D

Men vad hände med Broken but Whole, vad det någon som tagit patent på bokstaven "B" eller?

Medlem
tsk
Medlem
Medlem
Skrivet av Ender:

Det namnet...:D

Men vad hände med Broken but Whole, vad det någon som tagit patent på bokstaven "B" eller?

De kom nog på ett bättre namn helt enkelt, det kanske är mer medicinskt korrekt att säga fraktur.

Gnällkuk
Skrivet av Ender:

Det namnet...:D

Men vad hände med Broken but Whole, vad det någon som tagit patent på bokstaven "B" eller?

Har för mig jag såg en rubrik på Polygon eller liknande där det stod att de hade velat haft en annan titel på spelet än den som var, men läste aldrig artikeln.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Och där gick mina förväntningar ner på detta spel, allt den tönten rör vid blir skit.

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Och där gick mina förväntningar ner på detta spel, allt den tönten rör vid blir skit.

Butthurt much?

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Och där gick mina förväntningar ner på detta spel, allt den tönten rör vid blir skit.

Exempelvis?

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Och där gick mina förväntningar ner på detta spel, allt den tönten rör vid blir skit.

Haha. Det ser ut att gå ganska bra för skitgubbarna.

Inaktiv

Hmm Obsidian är inte inblandade i det här spelet eller?

Medlem
Skrivet av anon_306295:

Hmm Obsidian är inte inblandade i det här spelet eller?

Verkar inte så, tror dom varit fullt upptagna med Tyranny


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Tabula:
Skrivet av WolfGrin:

Och där gick mina förväntningar ner på detta spel, allt den tönten rör vid blir skit.

Butthurt much?

Fractured...

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av WolfGrin:

Och där gick mina förväntningar ner på detta spel, allt den tönten rör vid blir skit.

Exempelvis?

Allt jag sett han göra och vara inblandad i? Länka gärna något Du anser är ett av hans mästerverk som ska få mig att ändra uppfattning om denna humurlösa tönt.

Medlem
Skrivet av WolfGrin:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av WolfGrin:

Och där gick mina förväntningar ner på detta spel, allt den tönten rör vid blir skit.

Exempelvis?

Allt jag sett han göra och vara inblandad i? Länka gärna något Du anser är ett av hans mästerverk som ska få mig att ändra uppfattning om denna humurlösa tönt.

Han skattar ju sin inkomst i Sverige(!?).

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av WolfGrin:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av WolfGrin:

Och där gick mina förväntningar ner på detta spel, allt den tönten rör vid blir skit.

Exempelvis?

Allt jag sett han göra och vara inblandad i? Länka gärna något Du anser är ett av hans mästerverk som ska få mig att ändra uppfattning om denna humurlösa tönt.

Men för fan människa. PewDiePie har spelat Stick of Truth. Matt & Trey kollade på några videos av detta. PewDiePie har absolut ingenting med utvecklingen att göra.

Kamma dig.

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Och där gick mina förväntningar ner på detta spel, allt den tönten rör vid blir skit.

Kollade/Lyssnade du ens på videon innan du uttalade dig? Skärp dig.

Medlem
Skrivet av WolfGrin:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av WolfGrin:

Och där gick mina förväntningar ner på detta spel, allt den tönten rör vid blir skit.

Exempelvis?

Allt jag sett han göra och vara inblandad i? Länka gärna något Du anser är ett av hans mästerverk som ska få mig att ändra uppfattning om denna humurlösa tönt.

Jag är bara nyfiken, kan inte komma på något han 'rört' som inte är hans egna produktioner. Vad har du sett honom vara inblandad i som har blivit skit?

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Och där gick mina förväntningar ner på detta spel, allt den tönten rör vid blir skit.

Förutom bankkontot då, han skrattar hela vägen till banken.

Detta låter bara som avundsjuka...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Så tråkigt att folk ska vara så typiskt svenskt avundsjuka på Pewdiepie. Han och Notch är de största exporter vi haft sedan Volvo, vi borde vara stolta över att YouTubes största stjärna är svensk.

Medlem
Skrivet av Ronald:

Så tråkigt att folk ska vara så typiskt svenskt avundsjuka på Pewdiepie. Han och Notch är de största exporter vi haft sedan Volvo, vi borde vara stolta över att YouTubes största stjärna är svensk.

ABBA och Ace of Base är också två stora exporter

Medlem
Skrivet av Locktail:
Skrivet av Ronald:

Så tråkigt att folk ska vara så typiskt svenskt avundsjuka på Pewdiepie. Han och Notch är de största exporter vi haft sedan Volvo, vi borde vara stolta över att YouTubes största stjärna är svensk.

ABBA och Ace of Base är också två stora exporter

Och låt oss inte glömma DICE med Battlefield-serien.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Härligt att dom hämtar inspiration från Pewdiepies sätt att avnjuta deras produkter! Han är rolig och det här spelet kommer nog bli ännu bättre än det första!

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Locktail:
Skrivet av Ronald:

Så tråkigt att folk ska vara så typiskt svenskt avundsjuka på Pewdiepie. Han och Notch är de största exporter vi haft sedan Volvo, vi borde vara stolta över att YouTubes största stjärna är svensk.

ABBA och Ace of Base är också två stora exporter

Och låt oss inte glömma DICE med Battlefield-serien.

Glöm inte skiftnyckeln, pacemakern, identifieringssystemet för flygtrafik och sjöfart, tetrapak, blixtlås, trepunktsbältet, ultraljud, tändstickor, dynamit, avfuktare, dialysmaskinen, Candy crush saga, kardanknuten, båtpropellern, Celciustermomentern, HVDC och Skype.

Medlem

Pewdiepie är en gud! Det är så kul när han spelar ett spel och gör en min eller skriker högt när han blir rädd när han spelar videospel det är så himla kul han förtjänar verkligen att vara miljonär

Medlem
Skrivet av Chibiz:

han förtjänar verkligen att vara miljonär

Till skillnad från de flesta miljonärer har han ensam byggt upp sin förmögenhet från grunden genom att släppa allt och vågat satsa på en udda idé som de flesta inte kan tjäna ett öre på.

Det är väldigt respektabelt oavsett vad man tycker om produkten.

Medlem
Skrivet av Incal:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Locktail:
Skrivet av Ronald:

Så tråkigt att folk ska vara så typiskt svenskt avundsjuka på Pewdiepie. Han och Notch är de största exporter vi haft sedan Volvo, vi borde vara stolta över att YouTubes största stjärna är svensk.

ABBA och Ace of Base är också två stora exporter

Och låt oss inte glömma DICE med Battlefield-serien.

Glöm inte skiftnyckeln, pacemakern, identifieringssystemet för flygtrafik och sjöfart, tetrapak, blixtlås, trepunktsbältet, ultraljud, tändstickor, dynamit, avfuktare, dialysmaskinen, Candy crush saga, kardanknuten, båtpropellern, Celciustermomentern, HVDC och Skype.

Gillar att du smög in candy crush där

Respekt till Norge för osthyveln!

Medlem

Den Svenska översättningen på titeln blir "South Park: Slaktat, dock helskinnad"
I alla fall om den gamla 80-90 tals filmtitels-översättningar skulle få bestämma.

FML
Medlem
Skrivet av Ronald:

Så tråkigt att folk ska vara så typiskt svenskt avundsjuka på Pewdiepie. Han och Notch är de största exporter vi haft sedan Volvo, vi borde vara stolta över att YouTubes största stjärna är svensk.

Glöm inte Basshunter! Och Zlatan?

1
Skriv svar