Bygg ditt eget vault och experimentera på invånarna i Fallout 4

Robot
Bygg ditt eget vault och experimentera på invånarna i Fallout 4
Medlem
Bygg ditt eget vault och experimentera på invånarna i Fallout 4

Låter roligt ska testa!

Medlem

Trist att det blev Sim city/Sims av serien.

Medlem

Skulle ha testat det! Om det inte vore för att mitt spel är buggat så det är låst till 30fps Och när jag väl löste det genom att låsa upp fpsen. Så rörs allt i ljusets hastighet för att motorn är bunden till fpsen

Medlem

Fattar fan inte varför det ska vara så jävla svårt att göra byggandet lättare, sidescrolla i 30 sekunder för att sedan inse att det är fel kategori man letar i är inte roligt...

Medlem

Det är lite buggit med att få delarna att snapa ihop.
Att som jag vilja bygga ett tak med atrium-delarna där jag vill ha två plattor mellan valven gick ej att göra utan valv-delarna måste man klipsa ihop för sig.

Medlem

Lite väl mycket fokus på byggandet för min smak, men nytt material är ju välkommet.

Medlem
Skrivet av Mjau123:

Lite väl mycket fokus på byggandet för min smak, men nytt material är ju välkommet.

Ja, helt fel fokus. Lite byggande är väl ok, men jag hade hellre velat ha mer "vanligt" content.

Hoppas inte nästa Elder Scrolls blir likadant...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Mjau123:

Lite väl mycket fokus på byggandet för min smak, men nytt material är ju välkommet.

Ja, helt fel fokus. Lite byggande är väl ok, men jag hade hellre velat ha mer "vanligt" content.

Hoppas inte nästa Elder Scrolls blir likadant...

Nu snackar du om skrämmande saker, jag hoppas att de skipper byggande helt i elder scrolls.

Tyckte egentligen FO4 var ganska vekt jämfört med FO3 och FO:NV i material, utan att ha på sig nostalgiglasögonen

Medlem

Alla DLC:er, redan existerande och kommande, ses i ett sånt extremt nytt ljus tack vare survival mode. Det är det bästa tillägget någonsin till ett spel. Det räddar Fallout 4 helt och hållet. Då interaktionerna med npc:er är så mellanmjölkiga så måste spelet hänga på striderna och prylfixandet istället, och striderna är inte roliga utan riskmoment, och prylfixandet är inte roligt om det inte fyller ett syfte - att göra riskmomenten mindre. Survival mode har höjt spelet från en 6- till en minst 9-poängare i mina ögon.

1
Skriv svar