Warhammer: Vermintide släpps till konsoler i höst

Robot
Medlem
Warhammer: Vermintide släpps till konsoler i höst

Spelade det en hel del i början med en vän, men det dog snabbt ut tyvärr. Egentligen inget dåligt spel, men det var bara något som saknades för att få en att fortsätta. Lite samma problem som med The Division.

Medlem
Skrivet av JohnDoe:

Spelade det en hel del i början med en vän, men det dog snabbt ut tyvärr. Egentligen inget dåligt spel, men det var bara något som saknades för att få en att fortsätta. Lite samma problem som med The Division.

De borde har gjort som L4D gjorde med att kunna göra egna kartor. Jag gillade spelet men ingen ville spela det när vi hade klarat alla banor och sen körde alla Horn of Magnus för att farma gear. Men om man lägger till så spelarna kan göra egna kartor så kommer man få en hel del intressanta saker i spelet.

Medlem

Kul spel! Räcker inte för alltid men, värt om man lirar med några polare, tror det gör sig extra bra på konsol. Man ska dock gillar fantasyteman för att verkligen uppskatta spelet, lite sagan om ringen feeling över det tyckte jag personligen

Medlem
Skrivet av JohnDoe:

Spelade det en hel del i början med en vän, men det dog snabbt ut tyvärr. Egentligen inget dåligt spel, men det var bara något som saknades för att få en att fortsätta. Lite samma problem som med The Division.

Japp, håller med. Fick värde för pengarna i alla fall.
Ett bättre loot system, typ diablo, hade gjort spelet roligare en längre tid enligt min mening.

1
Skriv svar