Pokémon Go har laddats hem 75 miljoner gånger

Robot
Pokémon Go har laddats hem 75 miljoner gånger
Medlem
Pokémon Go har laddats hem 75 miljoner gånger

För att sätta det i perspektiv, så är det enda spelet av de andra jag ens hört talas om Candry Crush-skiten.

Gnällkuk

Vet inte hur tillförlitlig denna sida är, men den har funnits med rätt länge iaf. Nåja, enligt thinkgaming.com har Pokemon Go så kommer spelet ha nått strax över 170,000 nya installationer och dragit in $1,863,582 idag ... enbart i USA.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd

Det kallas för idioter som håller på, på det sättet....

Medlem

Duktiga trafikverket.
Sverige har lösningen till alla världens problem, som alltid.

Körde nästan på en tjej som hoppade ner plötsligt på vägen med sin mobil framför ansiktet.

När blir det riskkurser för smartphones?

Risk 1 - Hur man hanterar smartphone säkert på allmänplats
Risk 2 - Hur man inte blir socialt handikappad på grund av en smartphone (Typ dom som chattar med sina FB kompisar medans dom sitter med vänner på middag)

Jag älskar hur teknik alltid får ut det dummaste av människorna, det är en sådan otrolig paradox på ett sätt.

Medlem
Skrivet av PsyX:

Jag älskar hur teknik alltid får ut det dummaste av människorna, det är en sådan otrolig paradox på ett sätt.

Undrar om det finns någon seriös forskning som är gjord på detta område, måste googlas.

Medlem

Haha, modern teknik, dåtidens rock'n roll

Medlem

Undras hur mycket mer ett hus går upp i pris tackvare Pokestop? http://m.blocket.se/skaraborg/Stor_exklusiv_villa_med_tillhor...

Medlem
Skrivet av delli:

Undras hur mycket mer ett hus går upp i pris tackvare Pokestop? http://m.blocket.se/skaraborg/Stor_exklusiv_villa_med_tillhor...

Ett pokestop på tomten är det sista jag skulle vilja ha...

Medlem

Haha inte förvånad!

Medlem

går inte undkomma vart man än går i stan eller där det finns pokestops så ser man folk stirra på sina mobiler... och ändå är spelet så jävla trist efter man spelat en stund, ska bli kul när hypen dör mot vintern haha..

Medlem
Skrivet av Cortex:
Skrivet av delli:

Undras hur mycket mer ett hus går upp i pris tackvare Pokestop? http://m.blocket.se/skaraborg/Stor_exklusiv_villa_med_tillhor...

Ett pokestop på tomten är det sista jag skulle vilja ha...

Tja enkla pengar men aja du har rätt ganska jobbigt i längden men bara sätta upp ett stånd med dryck och fika=ez money (alla spelar ju Pokémon go där jag bor)

Medlem
Skrivet av Svinfet:

För att sätta det i perspektiv, så är det enda spelet av de andra jag ens hört talas om Candry Crush-skiten.

Haha, tänkte precis samma sak när jag såg det.

Vad är ens "color switch"...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tycker det är spännande att en Franchise som funnits sedan mitten av 90-talet PLÖTSLIGT är det nya heta, BARA för att man kan spela det på marknadens sämsta spel-plattform (mobiltelefoner). Är det någon i världen som faktiskt använder sin mobiltelefon till det den var menad att användas till från början?
Verkar som om (tror någon annan skrev något liknande tidigare) där mobilerna tar vid, slutar förståndet. Alla vet hur man SKA bete sig i trafiken, men spelar man Pokémon Go så gäller inga regler alls tydligen. Verkar vara samma mönster över hela världen, men drabbar bara dom med mer klena intellekt tyvärr :(.

1
Skriv svar