Imponerande, fanskapat Starcraft-rollspel släpps snart

Robot
Medlem
Imponerande, fanskapat Starcraft-rollspel släpps snart

Fanskapet!

Medlem

Detta skulle vara "World of Starcraft" (skulle vara exakt som WoW fast Starcraft)
först fast det blev mycket strull med Blizzard. så de ändrade hela deras approach till detta.
det är jäkligt synd ska jag säga. kolla youtube
på gameplay video och så. det såg riktigt häftigt ut då.

Medlem

Det här var ett av anledningarna jag köpte starcraft 2. Hörde rykten om ett world of starcraft och sci fi nerd som jag är ... shut up and take my money!

Medlem

Låter lite som Peter Cullens röst (Optimus Prime/Transformers) Tror dock inte att det faktiskt är hans röst!

Medlem

Jag är faktiskt sugen på att testa detta! Ser väldigt lovande ut, hade varit intressant att se ett standalone

Medlem
Skrivet av billybob:

Fanskapet!

You called?

Medlem
Skrivet av billybob:

Fanskapet!

Du fick mig att garva iaf :D...

Ser kul ut!

Medlem
Skrivet av DF08Said:

Detta skulle vara "World of Starcraft" (skulle vara exakt som WoW fast Starcraft)
först fast det blev mycket strull med Blizzard. så de ändrade hela deras approach till detta.
det är jäkligt synd ska jag säga. kolla youtube
på gameplay video och så. det såg riktigt häftigt ut då.

Eh? Hur tänker du egentligen? Ett fanskapat projekt kan aldrig ligga på samma nivå som World of Warcraft har gjort i skala, content, kvalitet, och så vidare. Det har aldrig varit möjligt ens hypotetiskt. Detta är ett ambitiöst projekt i sig själv redan som det är - att förvänta sig någonting så enormt som ett "WoW fast Starcraft" skapat av fans är galenskap om än enbart pga hur omöjligt idéen faktiskt är.

Detta projektet ser svinbra ut för vad det är. Folk måste verkligen lära sig hantera sina förväntningar bättre... Det fanns liksom aldrig en chans i helvetet att det skulle bli ett nytt WoW, att producera någonting på den skalan med den kvaliteten är något som nästan inget företag med löjliga summor pengar lyckas med - så varför skulle ett gäng fans försöka göra det i Starcraft 2?

Medlem
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av billybob:

Fanskapet!

Du fick mig att garva iaf :D...

Ser kul ut!

Kanske skall förtydliga att jag inte gör mig rolig över spelet de gjort utan rubriken. Spelet ser bra ut ja

1
Skriv svar