Många faror i No Man’s Sky – kan du överleva?

Robot
Många faror i No Man’s Sky – kan du överleva?
Medlem
Många faror i No Man’s Sky – kan du överleva?

Ser ut att vara en väldigt snäv fov.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hoppas det finns en FoV slider.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Ser ut att vara en väldigt snäv fov.

Det är ju från PS4 där default FOV brukar vara 60. PC-versionen kommer förhoppningsvis ha justerbar FOV.

Inaktiv

Som ovanstående skrivit; FOVen på konsolspel (fps) är så gott som alltid runt 60-70°. Förhoppningsvis fattar utvecklarna själva att inte skjuta av sig foten genom att inte ha dm FOV slider i PC-versionen.

Medlem

Andra spel har gjort enivorments som är farliga, dom är inte först oftast är det bara sätta foten eller farma material sen är det safe, vilket inte gör det till någon fara direkt.

hade det varit att planeter skiftar deras element eller något eller du märker inget förän du varit på planeten och kanske driftat iväg för långt ifrån skeppet så ja.

annars är det bara varelserna och robotarna, men frågan vad är det? skjuter och slår dom bara som flesta sandbox spel, inga specifika abilities?

Jag avaktar mitt köp iaf jag har sett fram emot det, men när jag fick höra hur tillbaka dragen MP:ern vart och då känns det oftast som den dynamiska faran som kan komma oväntat försvinner för den kodas oftast inte in i dessa sandbox spel.

Och görs den det är den oftast som en klackspark som man kan cheesa, eller vinna emot om du spelar emot med tungan och foten på tangentbordet.

Jag hoppas det inte är så, för jag vill gärna ha ett SP spel med dolt MP system där AI:n och spelet är farligt utan MP, men tills idag har detta än inte hänt, och jag är väldigt säker på detta inte lyckas med bra och farlig och dynamisk AI: du inte kan lära dig för och innan till svinsnabbt.

Medlem

Helt ärligt, dessa trailers har varit så dåligt ihopklippta att jag tappat all lust att ens prova spelet. Blir väl på vinter rean man införskaffar sig detta om recensionerna är något att hänga i granen såklart.

Luktar flopp dock.

Medlem

Totalbiscuit "you call that a bloody FOV slider!?"

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Helt ärligt, dessa trailers har varit så dåligt ihopklippta att jag tappat all lust att ens prova spelet. Blir väl på vinter rean man införskaffar sig detta om recensionerna är något att hänga i granen såklart.

Luktar flopp dock.

Själv har jag blivit väldigt hypead av de här videorna. Smaken är som baken antar jag.

Medlem
Medlem

Tror inte detta kommer vara ett lir i klass med Fallout. Dock så kommer det vara väldigt roligt att sitta och mysa med sonen till detta. Även låta honom spela själv då det inte verkar vara särskilt våldsamt Öppen värld spel som inte har så mycket våld i sig utan mer satsar på exploring finns där inte för mycket utav.

Medlem
Skrivet av Salamikorv:

Tror inte detta kommer vara ett lir i klass med Fallout. Dock så kommer det vara väldigt roligt att sitta och mysa med sonen till detta. Även låta honom spela själv då det inte verkar vara särskilt våldsamt Öppen värld spel som inte har så mycket våld i sig utan mer satsar på exploring finns där inte för mycket utav.

Hoppas bara att de har någon sorts filtrering av namn för annars kommer vi se väldigt tråkiga namn på andras upptäckta planeter

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Helt ärligt, dessa trailers har varit så dåligt ihopklippta att jag tappat all lust att ens prova spelet. Blir väl på vinter rean man införskaffar sig detta om recensionerna är något att hänga i granen såklart.

Luktar flopp dock.

Håller verkligen med! De saknar helt känslan av äventyr och rymdens oändlighet både i avstånd och variation. Musiken är intetsägande.

Medlem

Flärp, flärp-trailer. Men annars så ser det intressant ut. Vet inte om jag kommer köpa det på release-dagen, men kommer definitivt spela.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag är intresserad men inte tillräckligt för det nuvarande priset. Gått på så många nitar vad gäller spel som sett lovande ut men inte hållit att det inte är värt att riskera förrän det kommer på rea.

1
Skriv svar