Lista på nyheter i Gran Turismo 5

Medlem

Det va då fasen va många de är som klagar på standardbilarna. Här ska ni få ett tips som kommer vara till stor hjälp, använd inte bilarna. Jag tror att man klarar sig igenom samtliga tävlingar med premium-bilarna. Dom där resterande 800 lär vara mest för MP, och där vill man inte ens köra med cockpit view.

200 premium bilar räcker gott och väl för mig. Jag har använt långt ifrån alla bilar i Forza 3, och lär aldrig göra de heller.

Don't buy it if you don't like it.

Medlem
Skrivet av BlåMes:
Skrivet av MinnsMittNamn:

Jo redmac, men nu är det så att jag skulle kunna gå med det, men standardbilarna har ingen cockpit view.

Han skrev ju det längre upp? Dom har inte specifikt för just sin egen bil utan 800 har typ en likadan.

Jag tror det blir grymt! Standardbilarna såg inte dåliga ut tycker jag vad man fick se av. Så länge jag får köra rally är jag glad!

Det jag menar med ingen cockpit view är att på 800 av 1000 bilar kan man inte "sitta inuti" bilen. Alltså finns ingen kamera för det.

Medlem
Skrivet av MinnsMittNamn:
Skrivet av BlåMes:
Skrivet av MinnsMittNamn:

Jo redmac, men nu är det så att jag skulle kunna gå med det, men standardbilarna har ingen cockpit view.

Han skrev ju det längre upp? Dom har inte specifikt för just sin egen bil utan 800 har typ en likadan.

Jag tror det blir grymt! Standardbilarna såg inte dåliga ut tycker jag vad man fick se av. Så länge jag får köra rally är jag glad!

Det jag menar med ingen cockpit view är att på 800 av 1000 bilar kan man inte "sitta inuti" bilen. Alltså finns ingen kamera för det.

Jag tolkar det som att alla bilar kan du sitta innuti i. Dock är inte alla modellerade helt korrekt.


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

Gief nao!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Att ens få tanken att släppa detta spel med 2 typer av bilar låter helt galet. Känns rent spontant som att de kunde skippat de där 800 för ett bättre helhetsintryck....

Medlem
Skrivet av Bizzy:

Att ens få tanken att släppa detta spel med 2 typer av bilar låter helt galet. Känns rent spontant som att de kunde skippat de där 800 för ett bättre helhetsintryck....

Ser bättre ut på lådan, finns gott om folk som inte tar reda på information innan de innhandlar en produkt.

Medlem

diggar att de ser “photomode“ som customize your ride, står inget om färgval, påsättande utav spoilers eller dekaler.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Att dom inte har en billion trianglar eller exakt interör må ju vara men att dom har samma LJUD på bilarna som var i GT 1 är fan skamligt! Innan dom fixat det så kan dom glömma mig som kund. Våga vägra midi-motorljud! :evil:

Medlem

Efter som inte spelet får plats på blu ray skivrona utan att "försämra det" så undrar jag hur spelet skulle se ut om man använde dvd

Medlem

Kollar aldrig på repriser och använder endast vyn från vägen eller inne i bilen, hade därför hellre sett att man lade tid på att ordna detaljerad interiör för varje bil snarare än på skador och detaljerad exteriör.

Medlem

Kör alltid huv vyn för bästa överblick utan att en massa interiör ska distrahera mig så jag stör mig inte det minsta om det inte skulle finnas eller vara av sämre kvalitet, kommer nog köra premium bilarna för det mesta anyway.

Medlem
12
Skriv svar