Call of Duty-tävling: Vinn biljetter till Los Angeles och testa nya CoD före alla andra!

Robot
Call of Duty-tävling: Vinn biljetter till Los Angeles och testa nya CoD före alla andra!

Besök CoD XP, snacka med utvecklarna och spela Call of Duty: Infinite Warfare!

#call-of-duty-infinite-warfare


Inaktiv
Call of Duty-tävling: Vinn biljetter till Los Angeles och testa nya CoD före alla andra!
Medlem

Jag skulle nog vara en av de sämmre valen av folket här att vinna detta, är oerhört kritisk av alla de senaste spelen i CoD-serien.. Men men, kul att resa..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Precis min tanke ;D

Geeks Gaming
Skrivet av toast:

Jag skulle nog vara en av de sämmre valen av folket här att vinna detta, är oerhört kritisk av alla de senaste spelen i CoD-serien.. Men men, kul att resa..

Installera Bo3 igen för att se om dom hade gjort något med de... Nope.. still broken as sh*t.
Fortfarande 5 min att hitta lobby. Sitta och vänta 3 min för lobbyn ska fyllas. 1 min för att göra lobbyn klar.
Trasig hitbox. Trasig netcode. Dåliga och extremt obalanserade vapen.
Gör mig rädd inför remaken av CoD4. Ger dom inte PC exakt de funktioner som va i originalet så blir det bara skit av de. hela

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av toast:

Jag skulle nog vara en av de sämmre valen av folket här att vinna detta, är oerhört kritisk av alla de senaste spelen i CoD-serien.. Men men, kul att resa..

Installera Bo3 igen för att se om dom hade gjort något med de... Nope.. still broken as sh*t.
Fortfarande 5 min att hitta lobby. Sitta och vänta 3 min för lobbyn ska fyllas. 1 min för att göra lobbyn klar.
Trasig hitbox. Trasig netcode. Dåliga och extremt obalanserade vapen.
Gör mig rädd inför remaken av CoD4. Ger dom inte PC exakt de funktioner som va i originalet så blir det bara skit av de. hela

Det som skrämmer mig mest är inte faktumet att de spelen är precis så som du beskriver, utan att folk fortfarande köper dem.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Vore grymt om man vann se kom till eventet och frågade om man fick testa Modern Warfare: Remastered istället.

Geeks Gaming
Skrivet av Lard von Bacon:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av toast:

Jag skulle nog vara en av de sämmre valen av folket här att vinna detta, är oerhört kritisk av alla de senaste spelen i CoD-serien.. Men men, kul att resa..

Installera Bo3 igen för att se om dom hade gjort något med de... Nope.. still broken as sh*t.
Fortfarande 5 min att hitta lobby. Sitta och vänta 3 min för lobbyn ska fyllas. 1 min för att göra lobbyn klar.
Trasig hitbox. Trasig netcode. Dåliga och extremt obalanserade vapen.
Gör mig rädd inför remaken av CoD4. Ger dom inte PC exakt de funktioner som va i originalet så blir det bara skit av de. hela

Det som skrämmer mig mest är inte faktumet att de spelen är precis så som du beskriver, utan att folk fortfarande köper dem.

Fick de gratis... ändå slöseri med tid xD

Medlem

vill få spelet nu!

Medlem

Man får åka till Los Angeles för att spela Call of Duty: Infinite Warfare men frågan kvarstår, vad är priset om man vinner tävlingen?

1
Skriv svar