Videogenomgång av Driver: San Francisco

Robot
Medlem
Videogenomgång av Driver: San Francisco

Sugen man blev på att damma av PS1:an helt plötsligt


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Ser förjävligt ut :(.

Medlem

Nä men för f.a.n det ser förj*vligt ut !!!!!!

Medlem

Underbart, gillar verkligen att spelet bara fokuserar på körning nu, och att man inte går ut och springer och skjuter osv, precis som i första Driver.

Däremot så är jag inte helt såld på SHIFT-grejen.

Medlem

Filmen funkar inte.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fokus har ju verkligen flyttats tillbaks till bilkörningen vilket jag tycker är mycket bra. Lämna actionspelsköret åt de som kan (Rockstar). Original-Drivers styrka var ju alltid körkänslan och bilens tyngd. Hoppas de får med det. Hoppas de har lite boosts också som i orginalspelet när man kunde köra i hundratals kilometer. Bra också att man inte verkade kunna ha ihjäl människor på gatorna. Det tar bara bort fokus från bilkörningen.

Pansarknekt

Låter ganska hjärndött att bara köra omkull bilar och sen byta till en ny utan konsekvens. Tilltalar inte mig iaf.


signatur

Ooooh the drama!

gillar iden med"shift" saken känns sjukt mycket som en Agent från Matrix filmerna.
as coolt!!!! lätt köp

Medlem

Ser ut som GTA för 5 år sedan...wow...
Men framförallt, värdelös bilfysik, rör sig OERHÖRT orealistiskt, okej att ja vill kunna sladda hyfsat förlåtande, men sladda så förlåtande utan minsta body roll i en gammal camaro är fan inte sant....
Krockarna såg otroligt veka ut också, SURT

Medlem
Skrivet av zhrooms:

driver ni? Ser hur jävla bra ut som helst

"classic feeling of the handling" .. EPISKT

Saknat den känslan

Medlem

oj oj, här var det mycket gnäll o klag

Medlem

Jag förstår inte hur man kan visa sådan här skit på E3 ser B som fan ut

Medlem

Ser fett fram emot detta, speciellt efter videon. Vad klagar ni om? Det är inte färdiga spelet!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Onekligen intressant.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Der är lång tid kvar innan detta spel kommer, ser fram emot det verkligen. Hoppas det fångar mig lika mycket som första driver gjorde.

Inaktiv

Vet inte om jag är döv eller så, men sa han att man var TVUNGEN att använda shift funktionen? Tror inte det. Sluta gnäll på varje jävla spel som ska släppas. Skapa er ett eget spel som passar er smak. Än att sitta hemma med colan och chipspåsen i käften och wajna om allt. Ni tankar säkert ner allt ändå.

Medlem

Ser väl lite oslipat ut ja, det håller jag med om, men det är som berättaren själv säger en "väldigt tidig version". Hade varit rätt konstigt om det va überperfekt omedelbums.

Shift grejen ser väl inte ut o falla mig i smaken riktigt just nu, men det kan ju komma att ändras efter man testat den. Hoppas även på en lite mer slipad grafik, men lär komma att ändras.

Medlem

jag tkr det är synd dem tog bort ( springa runt och skjuta ) att bara åka runt i bilar o ''shifta'' för att kroka andra bilar känns som en sak som snabbt blir långtråkigt. fast lite kul vare att se honom gång på gång byta polis bil för att han krockade den andra


signatur

Rwa?

Medlem

Jag är INTE förtjust i SHIFT-funktionen... Förstör hela driver känslan.. men men. Annars såg det sjukt nice ut.

Medlem

ah ok, han hamnade i en koma.. då förstår jag hur han kan teleportera sig fram och tillbaks mellan bilar.

Medlem

Usch, de försöker ju verkligen inte gå tillbaka till rötterna när de baserar spelet runt en kass gimmick som låter dig byta bilar huller om buller och tar bort alla konsekvenser, sen bara för att bilfysiken kanske inte var lika avancerad då så fanns det väl en anledning till det, det räckte. Nu känns det som att det krävs lite mer. Jag älskade och spenderade sjukt många timmar framför första Driver, gjorde misstaget att köpa det tredje som var en enorm besvikelse, det här tänker jag inte gå på.

Medlem
Skrivet av rtew:

Vet inte om jag är döv eller så, men sa han att man var TVUNGEN att använda shift funktionen? Tror inte det. Sluta gnäll på varje jävla spel som ska släppas. Skapa er ett eget spel som passar er smak. Än att sitta hemma med colan och chipspåsen i käften och wajna om allt. Ni tankar säkert ner allt ändå.

Okej, men du är ju bara det bästa av det bästa. Sitter och gnälller på de som gnäller. Snacka om att din fritid verkar meningslös. Låt folk gnälla (säga att de ogillar något) på ett forum. Det är en åsikt som alla andra, inget fel med att folk vill dryfta sina sådana.

Håller med, spelet ser ut som ett Valuesoft spel. Sunkiga bilmodeller, fotgängare, hus, detaljer runt och på vägarna. Härligt med det röda skenet efter baklyktorna på den man jagar, två stycken rödrosa snören efter bilen *yay*. Första driver va gött, resten skit. Detta ser inte ut att vända tränden.
Spela i en snubbes koma, snacka om att den studion har slut på bra ideer.

Medlem

Jag har lite delade tankar... först så tyckte jag att bilfysiken i cockpit-view så ganska rolig ut faktiskt. Det ser overkligt ut, och tycker inte att SHIFT-funktionen verkar som något roligt för mig i alla fall. Men man ska inte klaga. Får se hur detta spel utvecklas.

Inaktiv

zauii89 och booNZTXTood: Var glada över att de ens gör det här spelet, era utseendefixerade jävlar! Grafiken är inte allt. Kolla bara på Sleep is death. Det blev utsett till månadens spel av PC Gamer (90% i betyg) och det ser ut som att det är gjort under tidiga 90-talet. Pixligt som fan, men ändå så blev det asbra.

Medlem
Medlem

Och så bara måste dom förstöra allt med "shift" skiten. Vem fan kommer på något så idiotiskt?

1
Skriv svar