Overwatch firar sommar-OS – får nytt Rocket League-inspirerat spelläge

Robot
Overwatch firar sommar-OS – får nytt Rocket League-inspirerat spelläge
Medlem
Overwatch firar sommar-OS – får nytt Rocket League-inspirerat spelläge

Slappt att rapportera om detta först ett dygn efter det kom.

Medlem
Skrivet av Svinfet:

Slappt att rapportera om detta först ett dygn efter det kom.

Svinfet is displeased. Tremble in agony as his rage brings chaos to this earth in this proportional reaction to your crime.

Gen
Medlem
Skrivet av Svinfet:

Slappt att rapportera om detta först ett dygn efter det kom.

Som du är jag förkrossad...

Medlem

Synd att man bara kan spela som en karaktär och att det bara är 3vs3. Hade varit roligt att se ett framtida spelsätt där man kan möta andra spelare 6vs6 där man kan göra mål och skjuta på varandra. =D

Medlem

Nostalgin blev total!

Redaktör
Skrivet av Svinfet:

Slappt att rapportera om detta först ett dygn efter det kom.

Vi kunde (och borde) ha skrivit om den i morse, där håller jag med. Helst skulle vi förstås ha skrivit om den direkt när den släpptes, men vi har inte alltid möjlighet att täcka nyheter sena kvällar och nätter, tyvärr.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Svinfet:

Slappt att rapportera om detta först ett dygn efter det kom.

Vi kunde (och borde) ha skrivit om den i morse, där håller jag med. Helst skulle vi förstås ha skrivit om den direkt när den släpptes, men vi har inte alltid möjlighet att täcka nyheter sena kvällar och nätter, tyvärr.

uppdateringen kom ju igår eftermiddag

Redaktör
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Svinfet:

Slappt att rapportera om detta först ett dygn efter det kom.

Vi kunde (och borde) ha skrivit om den i morse, där håller jag med. Helst skulle vi förstås ha skrivit om den direkt när den släpptes, men vi har inte alltid möjlighet att täcka nyheter sena kvällar och nätter, tyvärr.

uppdateringen kom ju igår eftermiddag

Changeloggen postades för 18 timmar sen. Om updaten kom i går eftermiddags så missade vi den då. Vilket händer - vi kan inte hårdbevaka alla spel i realtid.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Svinfet:

Slappt att rapportera om detta först ett dygn efter det kom.

Vi kunde (och borde) ha skrivit om den i morse, där håller jag med. Helst skulle vi förstås ha skrivit om den direkt när den släpptes, men vi har inte alltid möjlighet att täcka nyheter sena kvällar och nätter, tyvärr.

uppdateringen kom ju igår eftermiddag

Changeloggen postades för 18 timmar sen. Om updaten kom i går eftermiddags så missade vi den då. Vilket händer - vi kan inte hårdbevaka alla spel i realtid.

Fast TwistedCrunch hjälpte er i bloggavdelningen

Medlem
Skrivet av Svinfet:

Slappt att rapportera om detta först ett dygn efter det kom.

Och när FZ är snabba på att rapportera så är dom sellout dickriders. Vi vet alla hur trevligt det är här i nyhetskommentarerna.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Svinfet:

Slappt att rapportera om detta först ett dygn efter det kom.

Och när FZ är snabba på att rapportera så är dom sellout dickriders. Vi vet alla hur trevligt det är här i nyhetskommentarerna.

Är dom? Inte enligt mig. Tvärt om är det nåt jag uppskattar. Vad är vitsen med att läsa spelnyheter som man redan känner till för att man sett/läst/hört det nån annanstans eller spelat det själv redan?

ELF
Medlem

Jag skulle nog säga att det liknar SupraBall mer.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jag lyckades få tag på Torbjörns Tre Kronor-dräkt, så jag är nöjd

Inte för att jag spelar honom så mycket, men man måste ju representera!

Medlem

Verkar roligt... Kommer att prova!

1
Skriv svar