Stor CS:GO-patch ändrar recovery rate för populära gevär

Robot
Stor CS:GO-patch ändrar recovery rate för populära gevär
Medlem
Stor CS:GO-patch ändrar recovery rate för populära gevär

Vad har Valve emot spreys?

Tycker det är skönt att dra fullspreys och rikta in skotten där jag vill ha dom dvs recoil control aka why i love csgo.

Självklart onetappar man på långa avstånd men seriöst.. Låt oss spraya ifred Valve.

Recovery rate.. Suck..

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Vad har Valve emot spreys?

Tycker det är skönt att dra fullspreys och rikta in skotten där jag vill ha dom dvs recoil control aka why i love csgo.

Självklart onetappar man på långa avstånd men seriöst.. Låt oss spraya ifred Valve.

Recovery rate.. Suck..

Det är ju den bästa updaten på länge! Tvivlar på att du sprejar ett helt mag och träffar alla skott.

Du kan ju fortfarande spreja, det är ju inte en så stor skillnad. Gör bara att bursta/1tap tar mer skill än tur vilket är gött.

Medlem

Att spraya kräver också skills. Lära sig hur spray pattern ser ut och hur man kontrollerar dem


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Att spraya kräver också skills. Lära sig hur spray pattern ser ut och hur man kontrollerar dem

Självklart men det är skillnad på att spraya 10 skott och att spraya ett helt mag. Tycker det är perfekt som det är nu, spelade precis och inga problem att spraya alls.

Medlem

Rätt skönt att dom ännu inte lyckats balansera dessa bössor , dom har ju hållt på sen Beta X med dessa 2 bössor, ak47 och M4A4.

För dom som vill uppleva brutalast ak47 full auto jaga rätt på beta 5 och installera den

osäker om det finns serverar som kör den fortfarande men ändå..
http://counterstrike.wikia.com/wiki/Counter-Strike_Beta


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

VA!? NEEEEEJ JAG ÄR JU SPRAYMASTER VARFÖR SKA DOM FÖRSTÖRA ALLT!!!!! AAAAA

1
Skriv svar