Quakecon-helg: rea på Doom, Elder Scrolls och Wolfenstein på Steam

Robot
Medlem
Quakecon-helg: rea på Doom, Elder Scrolls och Wolfenstein på Steam

Ser fram mot 22:00. Någon som vet om det är quakecon eller beteshda twitch som de kommer visa nya quake champions på?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Wolfenstein för hundra spänn är ju skamlöst prisvärt bara det. För de som inte lirat igenom det kan jag starkt rekommendera det.

Medlem

Kan rekommendera att man kikar in humblebundle.com för rabatterna istället. Spelen/nycklarna ges via Steam, detaljer om det finns på varje spel.
Fördelen är att det är samma kostnad men att 10% går till välgörenhet.

Medlem
Skrivet av magma:

Ser fram mot 22:00. Någon som vet om det är quakecon eller beteshda twitch som de kommer visa nya quake champions på?

Gå in på kanalerna nu i förväg och följ dem båda så ser du vilken som gäller när det väl är dags. (Jag tror inte att du skulle fått några större problem med att hitta rätt i vilket fall.)

Medlem
Skrivet av Leedow:

Kan rekommendera att man kikar in humblebundle.com för rabatterna istället. Spelen/nycklarna ges via Steam, detaljer om det finns på varje spel.
Fördelen är att det är samma kostnad men att 10% går till välgörenhet.

Ja, men nackdelen är att det går till välgörenhet. Alla gillar inte välgörenhet.

Medlem
Skrivet av Duffelbag:

Wolfenstein för hundra spänn är ju skamlöst prisvärt bara det. För de som inte lirat igenom det kan jag starkt rekommendera det.

Lite billigare här tom
https://www.instant-gaming.com/en/265-buy-key-wolfenstein-the...

Medlem
Skrivet av kEJTLiN:
Skrivet av magma:

Ser fram mot 22:00. Någon som vet om det är quakecon eller beteshda twitch som de kommer visa nya quake champions på?

Gå in på kanalerna nu i förväg och följ dem båda så ser du vilken som gäller när det väl är dags. (Jag tror inte att du skulle fått några större problem med att hitta rätt i vilket fall.)

Precis. Kör båda parallellt


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av Leedow:

Kan rekommendera att man kikar in humblebundle.com för rabatterna istället. Spelen/nycklarna ges via Steam, detaljer om det finns på varje spel.
Fördelen är att det är samma kostnad men att 10% går till välgörenhet.

Ja, men nackdelen är att det går till välgörenhet. Alla gillar inte välgörenhet.

Bad troll is bad...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av Leedow:

Kan rekommendera att man kikar in humblebundle.com för rabatterna istället. Spelen/nycklarna ges via Steam, detaljer om det finns på varje spel.
Fördelen är att det är samma kostnad men att 10% går till välgörenhet.

Ja, men nackdelen är att det går till välgörenhet. Alla gillar inte välgörenhet.

Bad troll is bad...

Det är inget trolligt med att avsky välgörenhet.
Senast idag bad jag en tattare som stod och försökte få folk att ge månadsbidrag till nån jävla tramshistoria i Afrika pengar åt nån välgörenhetsorganisation att skaffa ett riktigt jobb istället för att stå och tigga utanför min ICA-butik.
Att du inte tycker likadant gör inte min åsikt trollig!

Medlem
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av Leedow:

Kan rekommendera att man kikar in humblebundle.com för rabatterna istället. Spelen/nycklarna ges via Steam, detaljer om det finns på varje spel.
Fördelen är att det är samma kostnad men att 10% går till välgörenhet.

Ja, men nackdelen är att det går till välgörenhet. Alla gillar inte välgörenhet.

Bad troll is bad...

Det är inget trolligt med att avsky välgörenhet.
Senast idag bad jag en tattare som stod och försökte få folk att ge månadsbidrag till nån jävla tramshistoria i Afrika pengar åt nån välgörenhetsorganisation att skaffa ett riktigt jobb istället för att stå och tigga utanför min ICA-butik.
Att du inte tycker likadant gör inte min åsikt trollig!

Du är kass på att trolla...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av Leedow:

Kan rekommendera att man kikar in humblebundle.com för rabatterna istället. Spelen/nycklarna ges via Steam, detaljer om det finns på varje spel.
Fördelen är att det är samma kostnad men att 10% går till välgörenhet.

Ja, men nackdelen är att det går till välgörenhet. Alla gillar inte välgörenhet.

Bad troll is bad...

Det är inget trolligt med att avsky välgörenhet.
Senast idag bad jag en tattare som stod och försökte få folk att ge månadsbidrag till nån jävla tramshistoria i Afrika pengar åt nån välgörenhetsorganisation att skaffa ett riktigt jobb istället för att stå och tigga utanför min ICA-butik.
Att du inte tycker likadant gör inte min åsikt trollig!

Du är kass på att trolla...

Jag har inte försökt så det vet varken du eller jag.

1
Skriv svar