Kickstartersuccén Torment: Tides of Numenera kommer till konsol

Robot
Kickstartersuccén Torment: Tides of Numenera kommer till konsol
Avstängd
Kickstartersuccén Torment: Tides of Numenera kommer till konsol

Yes!

Medlem

Mark Morgan gör musiken för spelet <3

k3m
Medlem

älskar såna här spel, så super sköna

Medlem

Alpha-demot är verkligen fängslande och lovande, detta blir nästa års höjdpunkt.

Medlem

Så länge de inte förstör spelet pga alla konsolbönder så är jag nöjd.

Medlem
Skrivet av anon_178365:

https://www.youtube.com/embed/OZOuy4YM0AI

Kickstartade förut, Mark Morgan är i klass med Jeremy Souls när det gäller spelmusik.

Personligen tycker jag att Mark Morgan spelar i en helt annan liga än Jeremy. Inget fel på Jeremy men hans musik spelmusik är lite generisk imo.

Skrivet av Stelefan:

Så länge de inte förstör spelet pga alla konsolbönder så är jag nöjd.

Tycker inte det borde finnas några större orosmoln då så mycket av utvecklingstiden har gått åt till PC versionen.

Själv brukar jag bli lite bekymrad då komplexa spel (strategi/rpg) utvecklas parallellt till pc/konsol. Då jag främst oroas över att gui & komplexa alternativ ska bli lidande av "controller-fokus" istället för "mouse & keyboard", någon sådan risk borde dock ej finnas i detta fall.

I övrigt tycker jag alltid att ju fler spelformat som bra spel släpps till, ju bättre är det.

Medlem

Wasteland 2 blev inte lidande pga av släpp till konsol.
Tror detta blir en megahit!

Medlem
Skrivet av Gamer-Tompa:

Wasteland 2 blev inte lidande pga av släpp till konsol.
Tror detta blir en megahit!

Ett spel blir alltid lidande av att släppas och anpassas till konsolernas begränsningar...... Jag undrar om jag kan kräva pengarna tillbaka

Medlem
Skrivet av Sille:
Skrivet av Gamer-Tompa:

Wasteland 2 blev inte lidande pga av släpp till konsol.
Tror detta blir en megahit!

Ett spel blir alltid lidande av att släppas och anpassas till konsolernas begränsningar...... Jag undrar om jag kan kräva pengarna tillbaka

Nu var det väl så att beslutet att porta spelet blev taget nu när PC-versionen är i stort sett färdigställd och då har det ju ingen inverkan alls.

1
Skriv svar