Första No Man's Sky-patchen är klar – spelet släpps nästa vecka

Robot
Första No Man's Sky-patchen är klar – spelet släpps nästa vecka
Medlem
Första No Man's Sky-patchen är klar – spelet släpps nästa vecka

Nähä på mitt steam står det tillgängligt den 10:e !!! Det är fult att ljuga xD

Medlem

Mitt med, har ändå hållt utkik nu i en veckas tid då det kom uppgifter om försening.

Medlem

Det är väll 10:e för sverige på steam.. men 12:e i UK.

Redaktör
Skrivet av Hoof hearted:

Nähä på mitt steam står det tillgängligt den 10:e !!! Det är fult att ljuga xD

Officiellt släpps PS4-versionen den 9:e i Nordamerika och den 10:e i Europa, och Steam-versionen den 12:e globalt.

Citat:

No Man’s Sky is a game about exploration and survival in an infinite procedurally generated galaxy, coming to PS4 on August 9th in North America and August 10th in Europe, and on PC worldwide on August 12th.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Hoof hearted:

Nähä på mitt steam står det tillgängligt den 10:e !!! Det är fult att ljuga xD

Officiellt släpps PS4-versionen den 9:e i Nordamerika och den 10:e i Europa, och Steam-versionen den 12:e globalt.

Citat:

No Man’s Sky is a game about exploration and survival in an infinite procedurally generated galaxy, coming to PS4 on August 9th in North America and August 10th in Europe, and on PC worldwide on August 12th.

för folk i UK står det 12e, de flesta andra europeiska länder står det 10e och för amerikaner är det 9e (på steam). Sen huruvuda det stämmer eller om dom ändrar det i sista sekunden får vi la se...

Redaktör
Skrivet av aggrohagge:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Hoof hearted:

Nähä på mitt steam står det tillgängligt den 10:e !!! Det är fult att ljuga xD

Officiellt släpps PS4-versionen den 9:e i Nordamerika och den 10:e i Europa, och Steam-versionen den 12:e globalt.

Citat:

No Man’s Sky is a game about exploration and survival in an infinite procedurally generated galaxy, coming to PS4 on August 9th in North America and August 10th in Europe, and on PC worldwide on August 12th.

för folk i UK står det 12e, de flesta andra europeiska länder står det 10e och för amerikaner är det 9e (på steam). Sen huruvuda det stämmer eller om dom ändrar det i sista sekunden får vi la se...

Yes, vet. Jag la till lite om det i nyheten, blir förhoppningsvis lite mindre förvirrande nu.


signatur
Medlem

Verkar vara ett bra tråkigt spel. Jag har dock aldrig varit särskilt hype:ad.

Medlem
Skrivet av Kixo:

Verkar vara ett bra tråkigt spel. Jag har dock aldrig varit särskilt hype:ad.

Vet inte ens om man ska kalla det för spel.
Folk är verkligen för hypade för detta. Helt sjukt.

Medlem

Har varit hypad men nu vette fan....

Medlem
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av Kixo:

Verkar vara ett bra tråkigt spel. Jag har dock aldrig varit särskilt hype:ad.

Vet inte ens om man ska kalla det för spel.
Folk är verkligen för hypade för detta. Helt sjukt.

Tror inte ens att det man ser kan kallas grafik, det är mer som en BAT-fil som visar prickar. Fattar inte vad folk ser i det här.

Medlem
Medlem

Så dom fysiska utgåvorna som dykt upp i förtid är alltså inte det färdiga spelet?

Redaktör
Skrivet av skogsvilden:

Så dom fysiska utgåvorna som dykt upp i förtid är alltså inte det färdiga spelet?

Oklart om det är "guldversionen" (den version som trycktes på skivorna) eller någon tidigare version, jag har då inte sett något om det. Men i och med att spel ofta uppdateras innan de släpps är det där med "färdiga spelet" lite flytande numera.


signatur
Inaktiv

Verkar sjukt coolt. Blir defenetivt ett dag ett köp. Älskar dom här dö slöa (slow pace) spelen, kan snurra på stället i timmar och göra ingenting. Men!!? Stämmer det verkligen att man kan "gå i mål", end game efter 100 timmar? Alltså en hel galax att "konceptualisera" ,att balansera mot 100 timmar, lol. Risk för obalanserat game play tänker en annan. PS: Använder ni en ny flik för att rättstava era inlägg?, haha! Smidigt som fan!

Inaktiv

Hallå där Tompa! Skit bra site ni kör här. Och jävligt kul att vara med och debattera, gick med igår. Förbannat kul det här. Rock on! Let it be heavy metal!

Avstängd
Skrivet av Rack:

Verkar sjukt coolt. Blir defenetvit ett dag ett köp. Älskar dom här dö slöa (slow pace) spelen, kan snurra på stället i timmar och göra ingenting. Men!!? Stämmer det verkligen att man kan "gå i mål", end game efter 100 timmar? Alltså en hel galax att "konceptuera" ,att balancera mot 100 timmar, lol. Risk för obalacerat game play tänker en annan. PS: Använder ni en ny flik för att rättstava era inlägg?, haha! Smidigt som fan!

100 timmar stämmer. Kan till och med ta sig till mitten av galaxen på ca 40 timmar om man inte bryr sig om något annat.

Däremot om du sätter upp ett eget mål t.ex att besöka varenda planet som finns i spelet så får du räkna med att vår egna IRL sol hinner brinna ut före du är klar.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Inaktiv

Ursäkta mitt rubbade påstående om balans förut idag. Jag menar ju att illusionen av en galax kan mattas ut en del, förstås. Spelbalansen kan ju var utmärkt ändå, självklart. Men intrigen borde väl vara att det "inte" finns något slut. Ingen kommer någonsin nå dit. Just därför kommer alla att leta efter det, i åratal. Alltid ett skäl att komma tillbaka. Bara lite förvånad det är allt och jag är inte kinkig, kan bortse från det för egen del, men lite larv med det är det allt. Eller?

Inaktiv
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Rack:

Verkar sjukt coolt. Blir defenetvit ett dag ett köp. Älskar dom här dö slöa (slow pace) spelen, kan snurra på stället i timmar och göra ingenting. Men!!? Stämmer det verkligen att man kan "gå i mål", end game efter 100 timmar? Alltså en hel galax att "konceptuera" ,att balancera mot 100 timmar, lol. Risk för obalacerat game play tänker en annan. PS: Använder ni en ny flik för att rättstava era inlägg?, haha! Smidigt som fan!

100 timmar stämmer. Kan till och med ta sig till mitten av galaxen på ca 40 timmar om man inte bryr sig om något annat.

Däremot om du sätter upp ett eget mål t.ex att besöka varenda planet som finns i spelet så får du räkna med att vår egna IRL sol hinner brinna ut före du är klar.

Yep! Inga problem för egen del, bara en näsvis iakttagelse från min sida. Jag kommer troligen att drunkna i detta hål, lol!

Inaktiv
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Rack:

Verkar sjukt coolt. Blir defenetvit ett dag ett köp. Älskar dom här dö slöa (slow pace) spelen, kan snurra på stället i timmar och göra ingenting. Men!!? Stämmer det verkligen att man kan "gå i mål", end game efter 100 timmar? Alltså en hel galax att "konceptuera" ,att balancera mot 100 timmar, lol. Risk för obalacerat game play tänker en annan. PS: Använder ni en ny flik för att rättstava era inlägg?, haha! Smidigt som fan!

100 timmar stämmer. Kan till och med ta sig till mitten av galaxen på ca 40 timmar om man inte bryr sig om något annat.

Däremot om du sätter upp ett eget mål t.ex att besöka varenda planet som finns i spelet så får du räkna med att vår egna IRL sol hinner brinna ut före du är klar.

Helvete vad illa jag stavar. Redigerat denna skit 6-7 gånger nu, suck.

1
Skriv svar