Det går bra för Overwatch – 15 miljoner spelare världen över

Robot
Det går bra för Overwatch – 15 miljoner spelare världen över
Medlem
Det går bra för Overwatch – 15 miljoner spelare världen över

Välförtjänt

Medlem

Det är ju ett helt sjukt roligt så helt klart välförtjänt.

Medlem

Om det bara inte var så rövdyrt att köpa och jag inte var så extremt fattig just nu hade även jag spelat det.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

370 kr inte överdrivet dyrt

Medlem
Skrivet av mack1zz:

370 kr inte överdrivet dyrt

Jag har sett det för det priset, men då är det aldrig i lager. Har visserligen inte kollat på ett tag nu eftersom jag ändå inte kan lägga ut på nånting annat än hushållet.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av Lard von Bacon:
Skrivet av mack1zz:

370 kr inte överdrivet dyrt

Jag har sett det för det priset, men då är det aldrig i lager. Har visserligen inte kollat på ett tag nu eftersom jag ändå inte kan lägga ut på nånting annat än hushållet.

Har de slut på lagrat internet? Du får be dem fylla på så du kan handla.

FM-guru
F.d. Sisyr

Tyckte själv inte det var något märkvärdigt när jag spelade betan - ett helt okej spel, men inget som höll kvar mitt intresse.

Uppenbarligen tycker väldigt många annorlunda.

Medlem

Alla dessa kommentarer där folk frågar sig varför, jo 15 miljoner människor har sällan fel så är det ju bara. Köpte Origins version och har fortfarande mycket glädje för det priset jag gav. Var åratal sedan jag haft ett go to spel som är fps.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Lard von Bacon:
Skrivet av mack1zz:

370 kr inte överdrivet dyrt

Jag har sett det för det priset, men då är det aldrig i lager. Har visserligen inte kollat på ett tag nu eftersom jag ändå inte kan lägga ut på nånting annat än hushållet.

Har de slut på lagrat internet? Du får be dem fylla på så du kan handla.

Kommer nya megabytes imorrn!

Medlem

hade dom spenerat samma tid på att odla majs så hade världssvälten varit löst.. hade dom tränat istället så hade överbelastade sjukhus kunnat ägna sig åt viktigare saker än gamers med hjärtinfarkt.

Medlem

Köpte Orgins edition med det där skinnet till Widowmaker för 408:- från CJS CD-keys igår... Klart värt!

Medlem

Välförtjänt. Ska sätta mig nu och lira någon timme innan jag fortsätter renoveringen av kommande kontor/datorrum.


signatur

Niet.

Medlem

Riktigt välförtjänt. Blizzard är ett sjukt kompetent spelföretag!


signatur

Everybody needs help.

phi
Medlem

Säkert ett jättebra och roligt spel för folk som har ett gäng kompisar att alltid spela med. Solo queue i competitive? Not so much.

Jag blev rank 61 och känner mig färdig med spelet nu.

Medlem
Skrivet av seifuku:

hade dom spenerat samma tid på att odla majs så hade världssvälten varit löst.. hade dom tränat istället så hade överbelastade sjukhus kunnat ägna sig åt viktigare saker än gamers med hjärtinfarkt.

Så vad gör du här på forumet? Seså ut och spring med dig!

Medlem
Skrivet av seifuku:

hade dom spenerat samma tid på att odla majs så hade världssvälten varit löst.. hade dom tränat istället så hade överbelastade sjukhus kunnat ägna sig åt viktigare saker än gamers med hjärtinfarkt.

Hade alla dom miljadärer i världen delat med sig så hade alla haft pengar och kunnat äta/betala för bostad m.m.

Hade dom som gör något gjort något annat så hade resultatet blivit annorlunda.

Hade dom som lever på bidrag jobbat så...

Listan kan bli oändlig.

Men i detta fall håller "dom" på med spel. Och i ett annat fall leder "dom" ett land.


signatur

Niet.

Medlem

Två spel från Blizzard innehar alltså plats 1 och 2 snabbaste säljande i Kina. Respekt!

Medlem
Skrivet av anon_178365:
Skrivet av Lard von Bacon:
Skrivet av mack1zz:

370 kr inte överdrivet dyrt

Jag har sett det för det priset, men då är det aldrig i lager. Har visserligen inte kollat på ett tag nu eftersom jag ändå inte kan lägga ut på nånting annat än hushållet.

Skrivet av Lard von Bacon:
Skrivet av mack1zz:

370 kr inte överdrivet dyrt

Jag har sett det för det priset, men då är det aldrig i lager. Har visserligen inte kollat på ett tag nu eftersom jag ändå inte kan lägga ut på nånting annat än hushållet.

Det kostar 380kr (40€) från Blizzards egen onlineshop, har aldrig sett spelet ta slut där..?

Det var som sagt ett tag sedan jag kollade, men när jag gjorde det kostade det över 500 spänn hos Blizzard. Alla alternativ där det var billigare var spelet alltid slut i lager. Tydligen är det jättesvårt för vissa att förstå vad jag skriver.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av Lard von Bacon:
Skrivet av pinalina:
Skrivet av Lard von Bacon:
Skrivet av mack1zz:

370 kr inte överdrivet dyrt

Jag har sett det för det priset, men då är det aldrig i lager. Har visserligen inte kollat på ett tag nu eftersom jag ändå inte kan lägga ut på nånting annat än hushållet.

Skrivet av Lard von Bacon:
Skrivet av mack1zz:

370 kr inte överdrivet dyrt

Jag har sett det för det priset, men då är det aldrig i lager. Har visserligen inte kollat på ett tag nu eftersom jag ändå inte kan lägga ut på nånting annat än hushållet.

Det kostar 380kr (40€) från Blizzards egen onlineshop, har aldrig sett spelet ta slut där..?

Det var som sagt ett tag sedan jag kollade, men när jag gjorde det kostade det över 500 spänn hos Blizzard. Alla alternativ där det var billigare var spelet alltid slut i lager. Tydligen är det jättesvårt för vissa att förstå vad jag skriver.

Standardutgåvan av spelet har aldrig kostat över 500:- på battle.net.
Den kostar 39,99 €, alltså drygt 400kr.

Origins Edition kostar där 59,99 €, drygt 600:- och innehåller inget som är värt att betala extra för.

Medlem
Skrivet av mack1zz:

370 kr inte överdrivet dyrt

Var hittar man det för 370 spänn??

Medlem
Skrivet av DaddyCoolSwe:
Skrivet av mack1zz:

370 kr inte överdrivet dyrt

Var hittar man det för 370 spänn??

Frågan är väl snarare varför man ska hålla på och krångla med skumma cd-key-säljare för att spara 30 spänn.

Medlem

Man kan köpa det för ~330 spänn om man köper basic versionen för dollars @ Blizzard. Gjort det själv. Funkar 100%

Medlem
Skrivet av synapskollaps:

Man kan köpa det för ~330 spänn om man köper basic versionen för dollars @ Blizzard. Gjort det själv. Funkar 100%

40 dollar är lite drygt 360 spänn.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Tyckte själv inte det var något märkvärdigt när jag spelade betan - ett helt okej spel, men inget som höll kvar mitt intresse.

Uppenbarligen tycker väldigt många annorlunda.

Mitt första intryck var liknande, kändes som att det saknade djup och var alldeles för casual. Av någon anledning kunde jag inte släppa det så jag gav det en chans till och nu är man biten. Väldigt roligt om man har några polare att lira med men tyvärr väldigt frustrerande att köra solo.

Medlem
Skrivet av DaddyCoolSwe:
Skrivet av mack1zz:

370 kr inte överdrivet dyrt

Var hittar man det för 370 spänn??

blizzards hemsida när man väljer köp så skickar den dig till delux edition, går att backa bak o välja standard edition som är billigare

Länk:
https://eu.battle.net/shop/en/product/overwatch

1
Skriv svar