Batman: Arkham Knight

Medlem

Till skillnad från Origins så tar man extremt mycket nytt in i spelet.
Rocksteady kan det här, de har inte bara kopierat allt det gamla.

Mycket underhållande. Och man skapar sig ett hat mot vissa av personerna i spelet - då vet man att man har lyckats med designen.

Medlem

Märkligt nog verkar det inte ha dykt upp någon nyhet om de specialversionerna folk bokade som sedan uteblev.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag har testat ps4 versionen och den fungerar hur bra som helst.

Tråkigt, för jag älskar batman-serien.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Jag har testat ps4 versionen och den fungerar hur bra som helst.

Tråkigt, för jag älskar batman-serien.

Hur kan det vara tråkigt att PS4 versionen fungerar hur bra som helst?
Syftningsfel?

Medlem

Jag har GTX 970 och Batman rullar bra. Den var riktigt dåligt i början, men desto längre fram man spelar så blir den mycket bättre. Så jag tror de hade bara prestanda problem på de första 30min av spelet. Själva Batman spelet, den är bästa på hela serien utan tvekan. Riktigt bra story med bra karaktärer, fin slipade missions, plus riktigt kul med Batmobil.

(Spoileralert!) Körde ett mission med Riddler precis med underground race mot klockan för att vinna att inte Catwoman dör med lite filmen "Saw" vibbar, grymt bra gjort! Köp det här spelet! Det är den värd, även till PC!

Medlem

Det här är egentligen inte min typ av spel men jag är glad att jag köpte det! Lätt värt, till PS4 åtminstone.

Medlem

Kliver in ett år efter senaste kommentaren och lägger till att diverse patchar gjort att spelet rullar på utmärkt numera.

Har kört 4 timmar nu och tycker det är riktigt bra.
Håller med recensenten om att bilkörandet inte är särskilt roligt i längden.

Väldigt nöjd med att jag väntade ut detta så pass länge.

NuZ
Testpilot
Skrivet av crazyrobban:

Kliver in ett år efter senaste kommentaren och lägger till att diverse patchar gjort att spelet rullar på utmärkt numera.

Har kört 4 timmar nu och tycker det är riktigt bra.
Håller med recensenten om att bilkörandet inte är särskilt roligt i längden.

Väldigt nöjd med att jag väntade ut detta så pass länge.

Hoppar in 3 år senare för att säga att spelet är ett extremt bra spel. Vad man får nu för tiden så står Arkham spelen fortfarande i toppen


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

12
Skriv svar