Tidiga No Man's Sky-spelares framgångar suddas ut

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Rätt ruttet gjort hela grejen med "Snälla basera inte nånting på det ni ser innan släpp av patchen, det är inte så det ska upplevas". Folk spelar koden som kommer på skivan, och så kommer massor av folk att uppleva spelet. Spelet kräver inte internet, och därmed kommer många spela spelet utan patchen.

Nope, bara en liten del av spelet finns på skivan, resten laddas ner när du installerar spelet. Alltså kommer alla spela med den nya patchen.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av TenderInkFish:
Skrivet av Javas:
Skrivet av TenderInkFish:

Detta är ett soft "stoner spel" Om man gillar att utforska och crafta så kommer man gilla det. Men jag förstör verkligen att detta inte tilltalar den stora massan. Detta spelet kommer inte ge några snabba belöningar tror jag, utan här är det tålamod som gäller. Vilket inte passar alla. Man får nog vara den chilla typen för att uppskatta det...

Stoner spel? Då vill jag gärna veta vad du tycker om Killer is dead^^

Inte testat. Vad är det?

Ett gammalt hack n slash spel från Suda51, köpte det på steam igår för att ha något att spela tills No Mans Sky släpps. Säger bara att det är väldigt....konstigt Youtuba så får du se, går knappt att beskriva med ord

Haha! Ska kolla in!

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av PixelNoise:
Skrivet av Hipshot:

Tittade på den där videon ni länkar, han måste spela på väldigt låga inställningar eller något, eller är spelet sådär fult? Det ser ut som typ Spore, fast fulare?

Lägga av med bullshit. Du borde öppna ögon kanske.

Jag hade redan ögonen öppna, men valde att stänga dom för att det var så fult.

Skrivet av Hipshot:
Skrivet av PixelNoise:
Skrivet av Hipshot:

Tittade på den där videon ni länkar, han måste spela på väldigt låga inställningar eller något, eller är spelet sådär fult? Det ser ut som typ Spore, fast fulare?

Lägga av med bullshit. Du borde öppna ögon kanske.

Jag hade redan ögonen öppna, men valde att stänga dom för att det var så fult.

Skrivet av Hipshot:
Skrivet av PixelNoise:
Skrivet av Hipshot:

Tittade på den där videon ni länkar, han måste spela på väldigt låga inställningar eller något, eller är spelet sådär fult? Det ser ut som typ Spore, fast fulare?

Lägga av med bullshit. Du borde öppna ögon kanske.

Jag hade redan ögonen öppna, men valde att stänga dom för att det var så fult.

Det är ju inte Crysis 3 grafik vi snackar här, men det är ju långt ifrån fult??? Och jag är själv ganska kräsen. Jag tycker det är en enkel men ändå fin, mysig grafik. Passar jävligt bra till den här typen av spel.

Medlem

Är rejält sugen , men ska avakta tills nästa vecka då folk spelat från officiella releasen och ev har vissa buggar dykt upp som man kanske också fixat


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hello Games har förklarat att man har valt en enklare men fylligare grafisk stil för att passa den retro look man ville uppnå med No man's Sky. Spelet är inte "fult", man kan ha viss förståelse för att alla inte älskar den grafiska stil Sean och hans team har valt. Men hör mina ord, med tiden som facit. De bästa spelen har sällan varit de vackraste.

Medlem
Skrivet av SnelHest:

FOV'n verkar ju vara helt horribel :S

Det kommer att komma en fov-slider, den arbetas på just nu sa Sean under nattens ama på reddit.

Medlem

Gillar man inte den grafik stilen men vill spela kanske inte samma typ av spel men ett rymdsple iaf så har ni detta
https://everspace-game.com/

Är dock ej färdigt..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

12
Skriv svar