HTC öppnar egen VR-affär

Robot
Medlem
HTC öppnar egen VR-affär

Precis vad vi behöver. Ytterligare en mjukvarubutik för PC. Det är lite för lite med Battle.net, Origin, Uplay, Windows Store, Oculus Home, Steam och alla andra jag glömt.

Medlem

"Precis vad vi behöver. Ytterligare en livsmedelsbutik Det är lite för lite med ICA, Hemköp, Willys, Coop, Priso, City Gross, Netto, Lidl och alla andra jag glömt."

Fler butiker är bra, mer konkurrans. Dock hade det varit önskvärt att alla (eller i alla fall fler) spel fanns i fler butiker och inte så att ett spel bara finns i en butik.

Medlem
Skrivet av Zpiritual:

"Precis vad vi behöver. Ytterligare en livsmedelsbutik Det är lite för lite med ICA, Hemköp, Willys, Coop, Priso, City Gross, Netto, Lidl och alla andra jag glömt."

Fler butiker är bra, mer konkurrans. Dock hade det varit önskvärt att alla (eller i alla fall fler) spel fanns i fler butiker och inte så att ett spel bara finns i en butik.

Det är jobbigt att ha sina spel utspridda på massa olika konton. När du handlar livsmedel från olika butiker har du väl inte det i flera olika hus sedan eller?

1
Skriv svar