Danskarna bekräftar – det blir fler Hitman-säsonger

Robot
Medlem
Danskarna bekräftar – det blir fler Hitman-säsonger

Blir att vänta på att alla avsnitt finns innan man köper det, om man köper det. Man vill ju gärna spela hela spelet, inte sitta och nöta samma bana om och om igen, eller vänta på nästa spelbara avsnitt.

Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Blir att vänta på att alla avsnitt finns innan man köper det, om man köper det. Man vill ju gärna spela hela spelet, inte sitta och nöta samma bana om och om igen, eller vänta på nästa spelbara avsnitt.

Trodde det var vad hitman fans ville ha, nöta samma bana om och om igen, för att just hitta alternativa vägar.

Själv tyckte jag om Absolution, har inte hunnit testa detta nya dock.

Medlem

Najs!

Tänkte precis som DeFeCT, men jag orkade inte vänta längre. Jag gjorde helt klart rätt i att köpa det nu.

Jag är ju ändå den typen av spelare som nöter samma bana och utmanar mig själv att klara av uppdragen på olika sätt.
Och utmaningar finns det gott om i nya Hitman, så jag hinner iaf. inte tröttna.
Enda besvikelsen är att de har tagit bort fps.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Blir att vänta på att alla avsnitt finns innan man köper det, om man köper det. Man vill ju gärna spela hela spelet, inte sitta och nöta samma bana om och om igen, eller vänta på nästa spelbara avsnitt.

Vad är då poängen med att köpa ett "avsnittsspel" om man måste vänta?

Medlem

Har de löst problemet med headshots?

Medlem

Väntar också på att allt är släppt.
Gillar hitman förrutom absolution


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Så nya "säsonger" menas med att man måste köpa mer även om man har Full Experience?

Medlem
Skrivet av totte1015:

Så nya "säsonger" menas med att man måste köpa mer även om man har Full Experience?

Men självklart!

Medlem

Danskjävlar!

Jag vet inte om det är bra eller dåligt, men "Absolution" har jag försökt att spela färdig flera gånger, men har gett upp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fast, det står ju klart och tydligt att de planerar ha 3 säsonger, men att säsong 2 INTE är bekräftat ännu :D?

Medlem

De behöver nog minst säsong 2 innan jag känner att spelet har tillräckligt med banor för ett köp. Men vad jag har sett av spelet så verkar det vara bra. Jag vill dock inte köpa spelet för att bidra till fler spel av denns typen eller early axcess. För early axcess är precis vad det är även om dom vill säga att det är episod-spel. Faktum är att man inte får hela spelet och måste vänta på att det ska bli klart, med några uppdateringar då och då.

Medlem
Skrivet av Halvars90:

De behöver nog minst säsong 2 innan jag känner att spelet har tillräckligt med banor för ett köp. Men vad jag har sett av spelet så verkar det vara bra. Jag vill dock inte köpa spelet för att bidra till fler spel av denns typen eller early axcess. För early axcess är precis vad det är även om dom vill säga att det är episod-spel. Faktum är att man inte får hela spelet och måste vänta på att det ska bli klart, med några uppdateringar då och då.

Håller inte med angående att episodbaserade spel är early access. En episod är ju en färdig del av spelet, alltså allt med spelet. Det är inte direkt så att man i episod 2 har helt plötsligt nya animationer på gubbarna, eller att GUI:t har bytts ut, eller det kraschar eller andra funktionaliteter saknas.

Episoder är färdiga spelet, men man har delat upp det för att släppa 1 del åt gången, där kanske inte varje del är klar när man släpper den första. Men det är inte så att man sitter på ritbordet och lägger in stora gameplay-förändringar - vilket early access gör och innebär.

1
Skriv svar