Rage och The Evil Within har sålt bra nog att motivera uppföljare

Robot
Rage och The Evil Within har sålt bra nog att motivera uppföljare

Och vi undrar – vilket Bethesda-spel vill du helst se uppföljare på?

#rage, #the-evil-within, #bethesda, #id-software


Ambassadör
Xbox
Rage och The Evil Within har sålt bra nog att motivera uppföljare

The Elder Scrolls VI är utan tvekan först. Därefter en ny outsourcing av Fallout som man gjorde med New Vegas efter Fallout 3.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

The Elder Scrolls VI är utan tvekan först. Därefter en ny outsourcing av Fallout som man gjorde med New Vegas efter Fallout 3.

Det är inte utvecklaren Bethesda som gjort Rage och Evil Within. Dom var bara utgivare.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Slashgibber:
Skrivet av Mortaigne:

The Elder Scrolls VI är utan tvekan först. Därefter en ny outsourcing av Fallout som man gjorde med New Vegas efter Fallout 3.

Det är inte utvecklaren Bethesda som gjort Rage och Evil Within. Dom var bara utgivare.

Ja jag vet, och? Frågeställningen i artikeln var: "Vilket Bethesda-spel ser du helst en uppföljare på?".


signatur

Jump in.

SoL
Medlem

Den va lätt. Doom!

Medlem

uppföljare till wolfenstein the new order, ett av dom bästa spelen på länge!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Rage hoppades man skulle bli det man alltid önskat ur ett FPS Fallout och även om det inte helt höll upp till dom förväntningarna så tror jag att ett Rage 2 skulle kunna vara den Fallout/Doom-hybriden man längtat ännu mer efter.

Inaktiv

Wolfenstein som Warpgun nämnde tack.

The Evil Within sög kallt pungsvett, riktigt skräpspel.

Medlem

Hunted: The Demon's Forge fick min röst, första var trevligt i coop men hade sina fel. En uppföljare skulle säkert bli nice!

Medlem

Nytt Sea Dogs tackar.
Tvåan blev uppköpt av Disney, och rusades ut som Pirates of the Caribbean på ett par månader.

Medlem

Fallout: New Vegas, men bara om Obsidian får producera det.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Wolfenstein som Warpgun nämnde tack.

The Evil Within sög kallt pungsvett, riktigt skräpspel.

Vi har alla olika smak, visst The Evil Within var ingen RE-dödare direkt men det var ett bra spel IMO och har en plats i min spelsamling.

Röstar på ett nytt Elder Scrolls, fan jag minns när Skyrim kom...levde i den världen under några månader (good memories).

Medlem

föredrar nytt ip än uppföljare med det är jag det :S

Dock har man ju sina favvisar man vill ha uppföljare men ett bra nytt ip slår alltid en uppföljare.

Dock händer det sällan

Medlem

Rage 2? Nää..Inte för min del.

Medlem

rage var ju fan en flopp det är ju bortglömt sen länge men gärna en uppföljare till evil within asbra spel ju.

Medlem

ES och Fallout lär det ju komma fler av och Dishonored 2 kommer ju, så jag röstade på Doom. Rage var något av en besvikelse.

Medlem

Wolfenstein: The New Order var fantastiskt och trots att jag verkligen gillade dess två föregångare med blandningen av WWII-ös och Indiana Jones-mystik så spelade jag igenom TNO med ett leende på läpparna. The Old Blood var helt okej för vad det var, en mysstund med Blaskowicz som slutade sömlöst i det första spelets intro. Jag vill verkligen hylla Machine Games, de gjorde ett strålande jobb och jag väntar spänt på en uppföljare. Och släng med nåt övernaturligt den här gången, grabbar!


signatur

War, War never changes...

Medlem

Jag tycker Rage var riktigt bra men för jäkla kort/lätt. Skulle gärna se en uppföljare på det.
Annars, som alla andra skriver.. Wolfenstein.

Förmodligen det bästa storydrivna FPS:et jag lirat.
Fick gåshud både en och två gånger.

Go go, Machine Games!

Medlem

Quake.


signatur

autograph

Medlem

Han säger Rage för att dom nog kommer visa Rage 2 inom ett år säkert...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Helst Elder Scrolls såklart, men personligen hade jag mycket roligare med Evil Within än Rage. Rage lovade mycket mer än vad det var i slutändan!

k3m
Medlem
Skrivet av Wille_3:

Fallout: New Vegas, men bara om Obsidian får producera det.

ja, elr en uppföljare till Morrowind.

1
Skriv svar