Gwents stängda beta skjuts upp till oktober

Robot
Medlem
Gwents stängda beta skjuts upp till oktober

CD Projekt <3

k3m
Medlem
Medlem

Då hinner man snickra lite till på stopet och mjödet jäsa lite extra lagom tills det är dags att damma av korten!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Raka motsatsen till EA med andra ord


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

så jävla skönt kommentar...minns gammla hederliga blizzard tiden..blizzard svarade alltid it"done when it's done.
men inte nu längre nu är det deadlines..
detta är kärlek till spel och under alla är har CDPR aldrig gjort mig besviken tack för ni finns..tack för att ni brinner för oss gamer så brinner vi för er..
jag kan inte ens sätta ord på hur mycket withcer hjälp mig igenom tunga mörka stunder hur mycket kärlek jag känner för värdens bästa spel företag


signatur

New life, New hope

Medlem

CDPR<3

Det är bra att de tar sin tid och det rör sig bara om en månad.

Nu har vi ett exakt datum iaf!


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

så jävla skönt kommentar...minns gammla hederliga blizzard tiden..blizzard svarade alltid it"done when it&#039;s done.
men inte nu längre nu är det deadlines..
detta är kärlek till spel och under alla är har CDPR aldrig gjort mig besviken tack för ni finns..tack för att ni brinner för oss gamer så brinner vi för er..
jag kan inte ens sätta ord på hur mycket withcer hjälp mig igenom tunga mörka stunder hur mycket kärlek jag känner för värdens bästa spel företag

"Soon"

Medlem

Fast det är rätt tråkigt, för det ska vara en "beta" men eftersom det kommer att ses som en release och recenseras när det kommer så måste man nästan utveckla färdigt spelet innan det släpps till beta...

Medlem

Bättre med mer tid till förbättringar än att som i vanliga fall hålla deadlinen fast spelet är i ofärdigt stadie. CD Project Red <3

Medlem

CDPR är utan tvivel det enda företaget på marknaden idag jag inte är rädd för att förhandsboka spel av. Gång på gång på gång bevisar dem att de är löjligt jävla talangfulla, gång på gång på gång bevisar dem att de är definitionen av ÄRLIGA, och definitionen av HEDERLIGA! Hade de varit Greker hade jag skrikit Kudos!

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Fast det är rätt tråkigt, för det ska vara en "beta" men eftersom det kommer att ses som en release och recenseras när det kommer så måste man nästan utveckla färdigt spelet innan det släpps till beta...

Hur tänker du nu egentligen? I en beta-utgåva ska traditionellt sätt allt innehåll vara färdigt, och mer vara en fråga om att utrota buggar, fixa spelbalans, och dylikt. Inte släppa tio nya funktioner.

1
Skriv svar