Se högrankad Overwatch-fuskare bannas – medan han streamar

Robot
Se högrankad Overwatch-fuskare bannas – medan han streamar
Medlem
Se högrankad Overwatch-fuskare bannas – medan han streamar

Haha, underbart :D!

Medlem

Inte nog med att han fuskar och streamar han är ju värdelös på att använda fusket. Skönt att det finns spelutvecklare som faktiskt straffar fuskare!

Blizzard <3


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Rätt åt honom!

Medlem

Tror jag hade en Genji som fuska med livet inatt?

Hooka han med Roadhog, sköt (träff - rött kryss), ändå hade han kvar fullt liv? xD

Medlem

förbannade idiot och dessutom streama.. jo genius hahhaha

Medlem

Önskar bara man förstod vad folk skrev i steamen


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Önskar bara man förstod vad folk skrev i steamen

Jag gissar på:

"lol rekt Kappa"


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Myten om att alla koreaner är bäst på spel kanske är falskt, plot twist: alla fuskar! nämen skämt och sido, fan vilken IQ befriad människa, som streamar ett rejält odiskret aimbot! Det är ju nästan som att han vill bli bannad ju :S annars är han efterbliven om han trodde att det inte skulle synas!

Medlem

Och lägger dessutom upp det på Youtube efteråt. Hur tänker han?

Medlem

Lol, det tog ju bara sekunder innan man såg att det var en person som fuskar. Ingen människa klara av att var så snabb och så exakt, endast en bot.

Problemet är att det finns tydligen betydligt bättre fusk som är avsevärt mycket svårare att kunna bedöma om en person fuskar eller inte. Man kan ofta se på sättet en person spelar om de är fuskar eller om det rör sig om en duktig spelare. Det finns en stor efterfrågan på fusk, annars hade det inte varit så många som fuskar.

Så länge denna efterfrågan existerar kommer fusk vara en del av MP. Det är en av de främsta anledningarna till att jag inte spelar på nätet lika ofta som jag kanske gjorde förut.

Medlem

Det var 6 minuter av mitt liv jag aldrig får tillbaks :/


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Lol, det tog ju bara sekunder innan man såg att det var en person som fuskar. Ingen människa klara av att var så snabb och så exakt, endast en bot.

Problemet är att det finns tydligen betydligt bättre fusk som är avsevärt mycket svårare att kunna bedöma om en person fuskar eller inte. Man kan ofta se på sättet en person spelar om de är fuskar eller om det rör sig om en duktig spelare. Det finns en stor efterfrågan på fusk, annars hade det inte varit så många som fuskar.

Så länge denna efterfrågan existerar kommer fusk vara en del av MP. Det är en av de främsta anledningarna till att jag inte spelar på nätet lika ofta som jag kanske gjorde förut.

Du får det att låta som att det är ett stort och utbrett problem med fuskare online, vilket det inte alls är. Extremt sällan man ser nån som fuskar i nåt spel överhuvudtaget.

Medlem
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av PcGamer:

Lol, det tog ju bara sekunder innan man såg att det var en person som fuskar. Ingen människa klara av att var så snabb och så exakt, endast en bot.

Problemet är att det finns tydligen betydligt bättre fusk som är avsevärt mycket svårare att kunna bedöma om en person fuskar eller inte. Man kan ofta se på sättet en person spelar om de är fuskar eller om det rör sig om en duktig spelare. Det finns en stor efterfrågan på fusk, annars hade det inte varit så många som fuskar.

Så länge denna efterfrågan existerar kommer fusk vara en del av MP. Det är en av de främsta anledningarna till att jag inte spelar på nätet lika ofta som jag kanske gjorde förut.

Du får det att låta som att det är ett stort och utbrett problem med fuskare online, vilket det inte alls är. Extremt sällan man ser nån som fuskar i nåt spel överhuvudtaget.

Tycker tvärtom att om man spelar spel som CSGO t.ex. så är det ovanligt att en match inte har minst en fuskare i sig, sen beror ju det på att valve är dåliga på att straffa fusk i CSGO, men ändå

Medlem

KiD x är bara uppladdaren på youtube.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Och lägger dessutom upp det på Youtube efteråt. Hur tänker han?

Det är nog inte han själv som laggt ut den på youtube


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Brinn i evig eld säger jag bara, fuskäckel!

Medlem

Jag tycker inte det framgår från det här klippet att en aimbot används. Nån som kan förklara hur man kan se det? Kanske är uppenbart om man kan koreanska...

Medlem
Skrivet av Ender:

Brinn i evig eld säger jag bara, fuskäckel!

Inte ens solen kommer ju att finnas kvar för evigt, hur hade du tänkt dig lösa detta då?

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

Tror jag hade en Genji som fuska med livet inatt?

Hooka han med Roadhog, sköt (träff - rött kryss), ändå hade han kvar fullt liv? xD

Han skjuter ut hagel, dvs flera stycken skott, du missade förmodligen med rätt många då genji är rätt spinkig

Medlem

Now thats Entertainment!

Medlem
Skrivet av Conana:

Det var 6 minuter av mitt liv jag aldrig får tillbaks :/

Aaaw vad synd om dig... Stackars liten..

Medlem
Skrivet av skoeldpadda:
Skrivet av TwistedCrunch:

Tror jag hade en Genji som fuska med livet inatt?

Hooka han med Roadhog, sköt (träff - rött kryss), ändå hade han kvar fullt liv? xD

Han skjuter ut hagel, dvs flera stycken skott, du missade förmodligen med rätt många då genji är rätt spinkig

haha när han står precis framför mig och jag ser att alla skott träffar honom inkl. critical ;D
men sak samma ^^ Hatar Genji ändå ;D

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av skoeldpadda:
Skrivet av TwistedCrunch:

Tror jag hade en Genji som fuska med livet inatt?

Hooka han med Roadhog, sköt (träff - rött kryss), ändå hade han kvar fullt liv? xD

Han skjuter ut hagel, dvs flera stycken skott, du missade förmodligen med rätt många då genji är rätt spinkig

haha när han står precis framför mig och jag ser att alla skott träffar honom inkl. critical ;D
men sak samma ^^ Hatar Genji ändå ;D

Du får justera pipan tror jag

Medlem

Hade varit roligare om de kommit upp att man var Bannad istället för att nekas logga in för de hade varit mer förödmjukande

MEG
Medlem

HAHAHAHAHAAHAH.......phu..hemm HAHAHAHAAHAHAHA


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

Tror jag hade en Genji som fuska med livet inatt?

Hooka han med Roadhog, sköt (träff - rött kryss), ändå hade han kvar fullt liv? xD

Det är definitivt något konstigt med Roadhog och just Genji. Flera gånger sen senaste patchen har även jag hookat Genji, dragit honom intill mig och headshottat. Och han hoppar därifrån totalt oskadad, som att träffen aldrig registrerades. Jag mainar Roadhog men detta med Genji har fått mig så irriterad att jag inte klarar av att spela Roadhog tills dom fixar detta..

Medlem

Moahaha!

Awesome!


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Skrivet av Conana:

Det var 6 minuter av mitt liv jag aldrig får tillbaks :/

Vad hade du förväntat dig mer när du tryckte igång klippet och sen kollade igenom hela?

12
Skriv svar