Aragorn ute på äventyr

Robot
Medlem
Aragorn ute på äventyr

Aragorn kommer Aragorn kommer Aragorn kommer och dödar alla.

Medlem

Nej tack...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

är det nån som vet om det har visats nåt ps3 gameplay än?

Medlem

Först trodde jag det var PS3/360 versionen som visades och blev lite besviken. Spelet verkar ju inte tråkigt i alla fall. Verkar finnas många metoder att slåss på och Wii versionen ser faktiskt riktigt bra ut.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Medlem

Ser helt ok ut, men Sagan om ringen spel har man tröttnat på för länge sen


signatur

Game long and prosper

Medlem

World of Warcraft goes singleplayer?

Medlem

Jevla barnspel.


signatur

B lup

Medlem

Såg lite halvkefft ut?? Såg inte speciellt underhålland ut, typ slasher spel där man bara hugger och hugger? Tröttnar man nog ganska snabbt på? Men som vanligt, jag kan ha fel!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Inget jag skulle skaffa själv, men ser inte *helt* tokigt ut. Ser ju inte ut som varumärkesvåldtäkt iaf ^^

Medlem

Kunde ha blivit bra, om ni tänkte er Oblivion-style. Synd bara att det ser ut att vara skittråkigt, bara med massa tråkiga fights.

1
Skriv svar