EA Sports MMA visar upp sig

Robot
Inaktiv
EA Sports MMA visar upp sig

Jag tror och hoppas att EA Sports MMA puttar ner UFC Undisputed-serien från tronen!

Medlem

Fan vad tjurig Dana är på Emelianenko, hoppas han fortfarande skiter i vad han tycker. Fedor behöver inte UFC, UFC behöver Emelianenko

Skrivet av Bargard:

Jag tror och hoppas att EA Sports MMA puttar ner UFC Undisputed-serien från tronen!

no way José!.. ser hur kasst ut som helst, skeptisk till att EA kommer kunna konkurera at all. Blir väl som FiFA vs. PES. Ge EA 6 år till att kopiera Zuffa.. sen kanske..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Ish
Medlem

#2 Det är ju tvärt om. Efter Werdum och Overeem finns det liksom ingen utmanare utanför UFC.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Vart mycket besviken på ufc`s karriärläge som i mitt tycke va en katastrof, så hoppas ea lär sig av thq och gör detta till en succe som med FNR4.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

Bland de coolaste och mäktigaste trailers jag någonsin sett. Rös i mig hela filmen fram tills själva spelet visades. Jag hoppas verkligen inte de där ljudeffekterna är i spelt. Hur som helst så tror jag EA gör bättre än THQ. EA har erfarenheten inne sen sina Fight Night-spel vilka är sjukt mycket bättre än Undisputed på alla sätt.

1
Skriv svar