Dota 2 får ny spelbar hjälte – släpps 23 augusti

Robot
Dota 2 får ny spelbar hjälte – släpps 23 augusti
Medlem
Dota 2 får ny spelbar hjälte – släpps 23 augusti

Fantastiskt, har väntat länge på min gamle favorit från glansdagarna.

Releasehästryttare
Skrivet av AblacK:

Fantastiskt, har väntat länge på min gamle favorit från glansdagarna.

Japp, synd att Vavle är så långsamma med att pressa ut nya hjältar ~7-8 månader i genomsnitt.

Blizzard pressar ut en ny i månaden, Auriel lanserades i tisdags i hots till exempel och gul'dan för 3 veckor sen

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av AblacK:

Fantastiskt, har väntat länge på min gamle favorit från glansdagarna.

Japp, synd att Vavle är så långsamma med att pressa ut nya hjältar ~7-8 månader i genomsnitt.

Blizzard pressar ut en ny i månaden, Auriel lanserades i tisdags i hots till exempel och gul'dan för 3 veckor sen

Har över 2000 timmar i Dota 2 tror jag. Sen när Hots kom så har jag inte rört Dota 2 på något år nu.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

nice! Undra om det är slut med hjältar nu. Hoppas dom släpper lite helt nya också.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av AblacK:

Fantastiskt, har väntat länge på min gamle favorit från glansdagarna.

Japp, synd att Vavle är så långsamma med att pressa ut nya hjältar ~7-8 månader i genomsnitt.

Blizzard pressar ut en ny i månaden, Auriel lanserades i tisdags i hots till exempel och gul'dan för 3 veckor sen

En ny hjälte i månaden, till den enorma spelarbasen. Ha
ha
ha

Releasehästryttare
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Devan:
Skrivet av AblacK:

Fantastiskt, har väntat länge på min gamle favorit från glansdagarna.

Japp, synd att Vavle är så långsamma med att pressa ut nya hjältar ~7-8 månader i genomsnitt.

Blizzard pressar ut en ny i månaden, Auriel lanserades i tisdags i hots till exempel och gul'dan för 3 veckor sen

En ny hjälte i månaden, till den enorma spelarbasen. Ha
ha
ha

Vet ej hur många som spelar dagligen eftersom blizzard inte släpper de uppgifterna, men oavsett vilken tid det är på dygnet så tar det max 5 sekunder att hitta ett spel både på eu och us servrarna.

vet ej hur snabbt man hittar spel i dota 2 nu för tiden , men när jag lirade det så tog det längre tid.

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av Devan:
Skrivet av AblacK:

Fantastiskt, har väntat länge på min gamle favorit från glansdagarna.

Japp, synd att Vavle är så långsamma med att pressa ut nya hjältar ~7-8 månader i genomsnitt.

Blizzard pressar ut en ny i månaden, Auriel lanserades i tisdags i hots till exempel och gul'dan för 3 veckor sen

Har över 2000 timmar i Dota 2 tror jag. Sen när Hots kom så har jag inte rört Dota 2 på något år nu.

Varav 1800 idlande i menyn

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av AblacK:

Fantastiskt, har väntat länge på min gamle favorit från glansdagarna.

Japp, synd att Vavle är så långsamma med att pressa ut nya hjältar ~7-8 månader i genomsnitt.

Blizzard pressar ut en ny i månaden, Auriel lanserades i tisdags i hots till exempel och gul'dan för 3 veckor sen

Ja det är väl inget svårt för ett företag som numera står för kvantitet istället för kvalitet.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Har testat alla de stora MOBA spelen och min upplevelse har varit att man hittar matcher snabbast och med bäst team-balance i League of legends.
På andra plats kommer Hots som jag också tyckte var balanserat, dock fick man vänta ganska länge på att komma in i ett game. Kändes som att ingen spelade på de låga levels.

Sämst var dota 2 där det tar långt tid att hitta matcher och det var inte ens i närheten av balanserat mellan lagen när spelet väl startade. Jag var nog level 5 och spelar mot folk som är över level 20. De har nog ett par hundra spelade matcher mer än mig.
Om det inte ska vara balanserat alls förstår jag inte varför det tar så långt tid för spelet att hitta en match åt mig.

Spelar inte längre något utav dessa spel men sådan var min upplevelse.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Sämst var dota 2 där det tar långt tid att hitta matcher och det var inte ens i närheten av balanserat mellan lagen när spelet väl startade. Jag var nog level 5 och spelar mot folk som är över level 20. De har nog ett par hundra spelade matcher mer än mig.
Om det inte ska vara balanserat alls förstår jag inte varför det tar så långt tid för spelet att hitta en match åt mig.

Din level har inget som helst att göra med hur duktig man är.

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av AblacK:

Fantastiskt, har väntat länge på min gamle favorit från glansdagarna.

Japp, synd att Vavle är så långsamma med att pressa ut nya hjältar ~7-8 månader i genomsnitt.

Blizzard pressar ut en ny i månaden, Auriel lanserades i tisdags i hots till exempel och gul'dan för 3 veckor sen

Jag måste bara flika in här. Jämför lite hur många hjältar som fanns från start i de båda spelen. Inte konstigt att de kan släppa så många hjältar till hots. Hade dota haft lika få hjältar hade vi sett en liknande släpp av dem.
Jag gillar hots, men anledningen till att valve är "sega" är för att de inte började med 20 hjältar.

Medlem
Skrivet av didde:
Skrivet av Devan:
Skrivet av AblacK:

Fantastiskt, har väntat länge på min gamle favorit från glansdagarna.

Japp, synd att Vavle är så långsamma med att pressa ut nya hjältar ~7-8 månader i genomsnitt.

Blizzard pressar ut en ny i månaden, Auriel lanserades i tisdags i hots till exempel och gul'dan för 3 veckor sen

Jag måste bara flika in här. Jämför lite hur många hjältar som fanns från start i de båda spelen. Inte konstigt att de kan släppa så många hjältar till hots. Hade dota haft lika få hjältar hade vi sett en liknande släpp av dem.
Jag gillar hots, men anledningen till att valve är "sega" är för att de inte började med 20 hjältar.

Och kanske av den anledningen att dota 2 dev teamet är typ 20 pers? Hur fan kan de jämföra Blizzard med Valve...

Medlem

Hjälte som portats från Dota? Lite fel uttryck kanske.

1
Skriv svar