Ubisoft skänker bort fantastiska Rayman Origins

Medlem
Ubisoft skänker bort fantastiska Rayman Origins

Jättekul spel!

Medlem

fan och jag som köpte det en månad före

Medlem

Har inte orkat lira igenom det än, har dock gjort allt i Legends, vet inte riktigt varför men jag har väldigt svårt för Origins.

Origins banorna i Legends var dom mest ointressanta så kanske det är bandesignen jag stör mig på.

Men ja, gratis är gott och spelet är definitivt värt att anstränga sig lite för att fixa en kopia.

Medlem

Jädrans skit att jag missade Prince of Persia, det spelet är ju ett mästerverk!

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Har inte orkat lira igenom det än, har dock gjort allt i Legends, vet inte riktigt varför men jag har väldigt svårt för Origins.

Origins banorna i Legends var dom mest ointressanta så kanske det är bandesignen jag stör mig på.

Men ja, gratis är gott och spelet är definitivt värt att anstränga sig lite för att fixa en kopia.

Fick personligen skönare vibbar från origins... Kanske föredrar musiken där eller nåt! Hursomhelst är båda spelen rama konstverk. Att bara ta en paus o beundra de genomtänka handmålade bakgrunderna är inte överskattat!

Medlem

Riktigt bra spel, men legends är bättre imo.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Tycker båda spelen (Origins och Legends) är fantastiska. Gillar man plattformare ska man utan tvekan skaffa båda!

Medlem

Gillar inte direkt platformare överlag men älskade det verkligen på PSV, väldigt snyggt spel och har ett riktigt bra flyt.


signatur

// Bacon <3

Releasehästryttare

Bara ett problem, man behöver Uplay...

Medlem
Skrivet av Devan:

Bara ett problem, man behöver Uplay...

http://img.memecdn.com/uplay_o_3286825.jpg

Oj oj oj vad enormt problem, stackars dig som måste välja mellan att få ett gratis spel eller att skita i att få ett gratis spel.

Medlem

Skulle finnas med på playstation plus gratis spel också då, tycker jag. Rayman är ju ett solklart sofflir med 2-4 spelare.

1
Skriv svar