Bekant byggnad i nya Zelda

Robot
Medlem
Bekant byggnad i nya Zelda

Personligen tror jag att Breath of the Wild tar plats efter Wind Waker, efter att vattnet har sjunkit undan. Eftersom att Koroks finns i spelet så borde det stämma samt att The Tempel of Time är övergivet och nedfallet tyder det på att den har varit bortglömd under en lång tid.


signatur

"If I am focusing on religion, should I not research education?"

Medlem
Skrivet av Kaldeman:

Personligen tror jag att Breath of the Wild tar plats efter Wind Waker, efter att vattnet har sjunkit undan. Eftersom att Koroks finns i spelet så borde det stämma samt att The Tempel of Time är övergivet och nedfallet tyder det på att den har varit bortglömd under en lång tid.

låter rimligt. Namnet tyder väll också lite på det kanske. Gissar på att det utspelar sig Mellan phantom hourglass och spirit tracks.

Medlem

Jahapp... Där krossades min teori om att detta tar plats efter Skyward Sword... Shit!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Jag tror att byggnaden visades lite under E3 också.

Man blir mer och mer längtande, det rycker i tårna bokstavligt talat.

Medlem
Skrivet av HogisGuy:

Jahapp... Där krossades min teori om att detta tar plats efter Skyward Sword... Shit!

Har inte spelat Skyward Sword, men jag trodde att den var det första spelet i serien. (Enligt seriens kronologi. Jag vet att det kom ut typ 2013.)


signatur

-Dictated but not read.

Medlem

Sea of Thieves och The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Det är allt jag behöver nästa år.

1
Skriv svar